poniedziałek, 25 listopada 2024

Warto przeczytać

Czy tanie długopisy reklamowe to dobre rozwiązanie? Przedstawiamy wszystkie za i przeciw!

Aby gadżety reklamowe były skuteczną formą reklamy, wcale nie muszą być drogie, ich efektywność to raczej połączenie kilku różnych czynników. W poniższym tekście opowiemy o wadach i zaletach wyboru niedrogich długopisów reklamowych dla firm.


Czy długopisy firmowe to atrakcyjny gadżet promocyjny?


Jeśli zrobilibyśmy listę najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych, to właśnie długopisy znalazłyby się w pierwszej dziesiątce. Ich niewielki rozmiar, praktyczne zastosowanie oraz walory estetyczne sprawiają, że to naprawdę dobry wybór. 


Atutem jest też ich niewielki rozmiar, dzięki czemu długopisy można łatwo przechowywać i transportować nawet w dużych ilościach. Bardzo istotna jest również cena tych produktów i właśnie ta kwestia interesuje nas najbardziej.


Na wstępie trzeba zaznaczyć, że długopisy na zamówienie nie są towarem drogim, szczególnie jeśli porównamy je do innych artykułów reklamowych dostępnych u producentów tego typu asortymentu. Należy jednak zwrócić uwagę na to, że kategoria „długopisy reklamowe” jest dość szeroka i zawiera w sobie bardzo dużo możliwych wzorów oraz rodzaju produktów.


Jakie długopisy mamy do wyboru?

  • plastikowe;
  • metalowe;
  • ekologiczne (wykonane w większości z materiałów pochodzących z recyklingu, biodegradowalnych lub nadających się do ponownego przetworzenia);
  • dotykowe (czyli długopisy, które posiadają dodatkową końcówkę, która umożliwia obsługę urządzeń wyposażonych w ekrany dotykowe).

zobacz fot. 2 - Długopis z rysikiem Amarillo

Długopisy firmowe - czy cena równa się jakości reklamy?

Cena poszczególnych długopisów może się od siebie znacznie różnić i wcale nie jest powiedziane, że plastikowy długopis będzie najtańszy, a ten ekologiczny najdroższy. Wszystko zależy nie tylko od materiału, jakiego użyto do produkcji konkretnego wyrobu, ale i jego wyglądu, jakości wykonania oraz możliwych zastosowań. 


Oczywiście różnica pomiędzy najprostszymi plastikowymi długopisami a metalowymi modelami premium pakowanymi w osobne pudełka będzie widoczna na pierwszy rzut oka – zarówno w ich prezencji, jak i cenie.


zobacz fot. 3 - Długopis z włókien słomy pszenicznej

 

Nie jest jednak prawdą, że jeśli masz ograniczony budżet, to jesteś skazany na rezygnację z atrakcyjnych gadżetów reklamowych na rzecz bylejakości i tandety. Za niewielką cenę możesz kupić naprawdę ciekawe modele, które będą ładną i funkcjonalną wizytówką Twojego biznesu - sprawdź ofertę długopisów firmowych na: https://www.tampogadzet.pl/c/do-pisania-dlugopisy-reklamowe-z-twoim-logo

To samo dotyczy ilości gadżetów, na jakie możesz sobie pozwolić –-podczas dużych wydarzeń, takich jak targi czy festiwale przyda Ci się sporo długopisów. W takiej sytuacji lepiej kupić więcej tańszych modeli niż ograniczoną ilość tych ładnych, ale dużo droższych.


zobacz fot. 4 - Model KEDU z oryginalnym korpusem imitującym zagniecenia

 

Pamiętaj też, że personalizacja jest najważniejsza! Tanie długopisy reklamowe z nadrukiem będą zdecydowanie bardziej skuteczne, niż drogie długopisy bez jakiegokolwiek nawiązania do naszej firmy czy marki. 


Co więcej, nadruk, na który się zdecydujesz powinien być bardzo dobrej jakości - estetyczny i trwały. Jeśli więc masz bardzo ograniczony budżet, ale chcesz się zdecydować na długopisy na zamówienie to takie rozwiązanie będzie rozsądnym wyjściem.


Być może tańsze modele długopisów nie posłużą Twoim klientom tak długo jak te z wyższej półki, ale wybierając te niezłej jakości wciąż będziesz dysponował personalizowanymi i skutecznymi gadżetami reklamowymi. Droższe i eleganckie długopisy reklamowe zostaw na wyjątkowe okazje – np. zamów kilka sztuk wtedy, kiedy będziesz potrzebował bardziej reprezentacyjnego prezentu dla konkretnych osób.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.