Wiadomości

  • 8 komentarzy
  • 15453 wyświetleń

Będzie lepiej ...

Wzrasta natężenie ruchu na drodze krajowej numer 65. Na coraz gorszą nawierzchnię zaczynają narzekać kierowcy samochodów osobowych – Niegdyś bardzo dobra droga, teraz jest w coraz gorszym stanie – zauważa Janusz Kozikowski z Grajewa. – Jestem przedstawicielem handlowym i jeżdżę w tym regionie bardzo dużo. Asfalt jest w coraz gorszym stanie, nie mówiąc już o poboczach. Samochody ciężarowe wykańczają nasze drogi. Konieczny jest remont, nie tylko głównych dróg, lecz i tych lokalnych aby jazda nie stała się niebezpieczna.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad planuje w najbliższych latach modernizację drogi nr 65 od Grajewa w kierunku Białegostoku. Na innych kierunkach wypadnie kierowcom poczekać na planowaną w tym rejonie budowę Via Baltica, która od Szczuczyna będzie omijając obwodnicą Grajewo wiodła w kierunku Ełku i dalej do północnej granicy Polski. - W przyszłym roku będziemy przygotowywać dokumentację przebudowy drogi na odcinku Grajewo - Mońki (ok. 35 km) – zapewnia Rafał Malinowski z biura prasowego GDDKiA oddział Białystok. - Inwestycja planowana jest wstępnie na lata 2011-2012. Natomiast w przyszłym roku wstawiamy do planu przebudowę ul. Piłsudskiego w Grajewie  (ok.2 km), którą po przygotowaniu dokumentacji i uzyskaniu niezbędnych decyzji chcielibyśmy rozpocząć właśnie w 2010 roku. Jeszcze w bieżącym roku rozpoczynamy odnowę drogi nr 65 na odcinku od wylotu z Grajewa w kierunku Białegostoku (tzw. Nowy Kościół) do miejscowości Koszarówka (ponad 1 km).

 Część prac remontowych, o ile warunki atmosferyczne pozwolą, zostanie wykonana w bieżącym roku, a reszta w przyszłym.

kali

(fot.e-Grajewo.pl)

 

 

Droga krajowa nr 65 (DK65) - droga krajowa o długości ok. 224 km, leżąca na obszarze województw warmińsko-mazurskiego i podlaskiego. Trasa ta łączy Gołdap na granicy z Rosją (obwód kaliningradzki) z Bobrownikami na granicy z Białorusią przez Ełk, Grajewo i Białystok.

W Ełku droga ta biegnie śladem drogi krajowej nr 16. W tym samym mieście ma powstać droga ekspresowa S16, która najprawdopodobniej przetnie drogę krajową nr 65. Następnie w Białymstoku trasa ta biegnie najpierw tą samą droga, co droga krajowa nr 8, a potem aż do końca miasta Białystok biegnie śladem drogi krajowej nr 19. W Białymstoku drogę tę przetnie droga ekspresowa S8 i droga ekspresowa S19. (Wikipedia)

Komentarze (8)

Mam nadzieję, że do koszarówki pociągną jakiś chodnik a najlepiej ścieżkę rowerową. Koszarówka to już przedmieście Grajewa tak jak i Popowo - czas połączyć te miejscowości chodnikami i ścieżkami. Panowie Burmistrz i Wójt Grajewa może coś wymyślą w tym temacie - liczymy na to.

Powiem tak u nas od lat ciągle narzeka się na drogi ale nic się nie robi albo niewiele. Przestańmy narzekać i zabierzmy się do roboty bo jak tak dalej będzie to nasze wnuki i prawnuki nie będą miały po czym jeździć. Trasa nr 65 zarówno jak do Białegostoku tak i do Ełku jest w fatalnym stanie, aby w miarę bezpiecznie dojechać do celu trzeba trzymać się środka bo asfalt w kierunku pobocza jest w tak fatalnym stanie że trudno utrzymać kierownicę a tym samym łatwo o wypadek. Pisze się ciągle o tym że ciężarówki i TIR-y niszczą drogi, a może tak by zrobić żeby każdy TIR naładowany po brzegi był ważony. Nie raz widzimy na filmach jak te "kolosy" w USA muszą się ważyć bo gdyby policja sprawdziła brak ważenia no to kierowca dostał by taką karę że mu by aż w pięty poszło. Wiem to tu nie Ameryka tylko biedna Polska, ale czemu biedna? Bo stanowimy prawo którego nikt nie przestrzega, albo prawo pełne absurdów. I jeszcze jedno - niedawno kolejny raz był naprawiany krótki odcinek drogi w Grajewie ciekawe czy wytrzyma zimę bo proszę zobaczyć jak zjeżdżają samochody ciężarowe te co przewożą piasek-gryz, z jakim hukiem to jak ma wytrzymać ten krótki odcinek w okolicach Poczty. I na koniec już nawet po ulicach naszego miasta trudno się jeździ asfalt popękany w poprzek ulicy - Ełcka, nierówne przykrywy studzienek - tu na każdej niemal ulicy, "grzyby" tak chyba się zwie to zjawisko na asfalcie - wjeżdżając na ul. Konstytucji 3-Maja od Wojska Polskiego, a nie wspomnę o dziurach których nie brakuje, a i ruch dziwnie zorganizowany bo dajmy na to, aby wjechać na parking za Delikatesami trzeba robić kółko bo inaczej łamiesz prawo bo zakaz skrętu w lewo (nawet jak nic nie przeszkadza żeby skręcić). Jeszcze wiele ulicy nie ma asfaltu czy kostki a inne trzeba już remontować. Powiedzcie mi jak to jest, kiedyś rozmawiałem z człowiekiem który pracował w jednej z firm polskich i w Iraku robili drogi i gdzie indziej. Kiedyś słynęliśmy na całym świecie z tego rodzaju inwestycji a w kraju nie potrafimy porządnych dróg robić. Tylko kłócimy się o bzdury. Resztę proszę sobie dopowiedzieć bo i tak się rozpisałem.

p.grajewianin masz pan sluszna racje i to tyle ,nic ujac ,dodac mozna by bylo ale po co i kto tym sie przejmie !!!pozdrawiam

ja tylko nie rozumiem tego "bierzmy sie do roboty"
ze niby co... mamy sami robic w garazach zalewy, na taczki i łatać dziury?? bo tak wynika z tego "big-komantarza" co mozemy zrobic? burmistrz jak bedzie chcial to naprawi nie to nie. i nie pomoze nawet to ze pojdziesz pod jego drzwi i bedziesz plakal. trzeba cierpliwie czekac na nowe wladze albo na dobry humor i kaprys wladz.

może niech sie zajmą drogą na ulicy Topolowej, jak ktoś nie wierzy to zapraszam na przejażdzke dziura na dziurze do tej pory mogli by asfalt położyć, i my byśmy mieli spokój i oni.

Tak a w paliwie co rusz nowe podatki. Jest już na remonty i budowę dróg, a za chwilę bedzie węglowy (chyba upowazniający do przewozu opału w bagazniku) i jakiś dziwny zapasowy (zapewne na sfinansowanie premii świąteczno-noworocznych dla naszych jasnie rządzących).

Trasy rowerowe były w programie wyborczym pana Wolwarka a jest jak jest

OLDZIA, chciało sie mieszkać na wsi to mieszkajcie. A było z miasta wychodzić. Wiocha rządzi się swoimi prawami. Gumniaki i w droge.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.