niedziela, 26 czerwca 2022

Wiadomości

Akademii Biznesu Internetowego

Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Koninie i portal Allegro.pl organizują w województwie podlaskim BEZPŁATNE seminaria i warsztaty w ramach "Akademii Biznesu Internetowego Serwisu Allegro pl". Seminaria i warsztaty przeznaczone są dla mikro i małych przedsiębiorców oraz dla osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą.
Głównym celem seminariów będzie przekazanie wiedzy na temat: kanałów dystrybucji w Internecie, czynników sukcesów w sprzedaży w Internecie, kosztów prowadzenia działalności w sieci, trendów rynku internetowego, prawno-podatkowych aspektów e-handlu.
 
Celem warsztatów będzie nabycie wiedzy na temat: tworzenie skutecznych ofert internetowych, zasady komunikacji z klientem w handlu internetowym, wykonywanie fotografii towarów i obróbka graficzna zdjęć - informuje Marek Wierzbiński z Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości
 
Koszt uczestnictwa w szkoleniu: Udział w seminarium i warsztacie jest BEZPŁATNY.
 
Terminy seminarium:
 
6 marca 2009 piątek GRAJEWO 9.00-11.30 sala w Zespole Szkół nr 1, ul. Mickiewicza 3
6 marca 2009 piątek MOŃKI 14.00-16.00 sala w Centrum Edukacji MENTOR, Al. Niepodległości 16
9 marca 2009 poniedziałek SOKÓŁKA 9.00-11.30 sala w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Kryńska 40
9 marca 2009 poniedziałek AUGUSTÓW 14.00-16.00 sala w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, ul. Brzostowskiego 2
10 marca 2009 wtorek SEJNY 9.00-11.30 sala w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Łąkowa 26
10 marca 2009 wtorek SUWAŁKI 14.00-16.00 sala w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Kościuszki 71A
 

Terminy warsztatów:
 
1 kwietnia 2009 środa GRAJEWO 9.00-11.30 sala w Zespole Szkół nr 1, ul. Mickiewicza 3
6 kwietnia 2009 poniedziałek MOŃKI 14.00-16.00 sala w Centrum Edukacji MENTOR, Al. Niepodległości 16
7 kwietnia 2009 wtorek SOKÓŁKA 9.00-11.30 sala w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Kryńska 40
8 kwietnia 2009 środa AUGUSTÓW 14.00-16.00 sala w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej, ul. Brzostowskiego 2
14 kwietnia 2009 wtorek SEJNY 9.00-11.30 sala w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Łąkowa 26
15 kwietnia 2009 środa SUWAŁKI 14.00-16.00 sala w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Kościuszki 71A
 
Warunki uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego za pomocą faxu na nr: 087 563 22 65
lub e-mailem na adres:
szkolenie@zglos.sie.pl

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA - decyduje kolejność zgłoszeń! Przesłanie formularza zgłoszenia stanowi ostateczną formę zapisu na szkolenie.
 
Więcej informacji (oraz materiały do pobrania: karta zgłoszeniowa, program seminarium, program warsztatu) na stronie Akademia Biznesu Interentowego Serwisu Allegro pl. w woj. podlaskim oraz na stronie organizatora Agencji Rozwoju Regionalnego SA w Koninie

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.