Kraj

  • 1 komentarzy
  • 1450 wyświetleń

„Kleszcz nic dobrego nie wróży”

Wyniki rozstrzygnięcia konkursu na prezentację multimedialną pn. „Kleszcz mały czy duży – nic dobrego nie wróży” dla uczniów szkół gimnazjalnych województwa podlaskiego w roku szkolnym 2008/2009

Dnia 3 września 2009r. odbyło się posiedzenie Komisji Konkursowej na prezentację multimedialną pn. „Kleszcz mały czy duży – nic dobrego nie wróży”. Na konkurs wpłynęło 254 prace od 250 uczniów z 40 szkół gimnazjalnych w województwie podlaskim. Wymogi regulaminu konkursu spełniły 94 prace.

Komisja konkursowa w składzie :

  • Agnieszka Ambrożek – Oddział Promocji Zdrowia Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Białymstoku,
  • Dorota Kondraciuk – Sekcja Informatyki Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Białymstoku,
  • Jadwiga Górczyńska (plastyk) - Oddział Promocji Zdrowia Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Białymstoku,

postanowiła przyznać nagrody w następujących kategoriach:

  • Kategoria – Prezentacja dla dzieci przedszkolnych :
     I miejsce – Marta Szerakowska z kl. IE Gimnazjum Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie

Wyróżnienie – Natalia Popow z kl. IIA Gimnazjum Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie

  • Kategoria – Prezentacja dla osób przebywających w placówkach wypoczynku letniego:
     I miejsceDaniel Chodnicki z kl. IIIE Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Grajewie

Wyróżnienie – Julita Czajkowska z kl. IIIA Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Grajewie

  • Kategoria – Prezentacja dla młodzieży uczącej się :
     I miejsceMartyna Kos z kl. IIE Miejskiego Gimnazjum Nr 1 im.T.Kościuszki w Zambrowie

Wyróżnienie – Paulina Obrębska z kl. IIIC Gimnazjum Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Kleosinie


Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!

Komentarze (1)

Ale heca, chyba już nie mają pomysłów...

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.