wtorek, 21 września 2021

Sport

  • 16 komentarzy
  • 8600 wyświetleń

Wigry - Warmia 0:0

Wigry - Warmia 0:0

24 marca "Wigry" Suwałki - "Warmia" Grajewo 0:0

WARMIA: Masłowski - Arciszewski, Charyło, Guzowski, Kulhawik -Tuzinowski, Mirva, Onofryjuk, Butkiewicz (70 Golak) - Wierzbicki (75 Lelujka), Świerzbiński (87 Gosk) sędziował: Andrzej Meller (Brodnica)

Widzów ok. 500 w tym ok. 70 w grupie dopingujących kibiców z Grajewa.
W inauguracyjnym meczu rundy wiosennej rozgrywek III ligi naszadrużyna zremisowała bezbramkowo w Suwałkach z Wigrami 0:0.
W pierwszej połowie przewagę mieli piłkarze z Suwałk, ale nasza drużyna stworzyła dwie brdzo dobre sytuacje do zdobycia bramki: po rzucie wolnym Onofryjuka i "główce" Sebastiana Świerzbińskiego piłka minimalnie minęła poprzeczkę bramki Wigier. Później Rafał Onofryjuk przestrzelił w doskonałej sytuacji. Wigry nie potrafiły poradzić
sobie z bardzo dobrze grającą obroną Warmii i znkomicie dysponowanym Przemkiem Masłowskim w naszej bramce.
Druga połowa była dość wyrównana. Nasi piłkarze stworzyli kilka dobrych sytuacji, z których zwłaszcza po akcji lewą stroną Świerzbińskiego Wierzbicki był blisko pokonania bramkarza Wigier.
Podsumowując: brawa dla piłkarzy za walkę i za pierwszy punkt zdobyty na wyjeździe. Za tydzień, w sobotę 31.03 nasi piłkarze zagrają o 16:00 w Grajewie z Nadnarwianką Pułtusk. W imieniu Zarządu Klubu serdeczniezapraszam na ten mecz.

Bilety w cenie 10 zł (normalny) i 6 zł (ulgowy) do nabycia w kasie klubu od godz. 14:30 przed meczem.
Janusz Szumowski

Foto: Trener gospodarzy w rozmowie z dziennikarzami TV Białystok

Aktualny skład kadry ( pdf)

poniedziałek, 20 września 2021

Rodzinny Rajd Rowerowy

Komentarze (16)

BRAWO PILKARZE TAK TRZYMAC DALEJ. BYLEM NA MECZU . . 70 kibicow WARMI kibicamy to so niekulturalne dzieci prawdziwych kibicow bylo nas moze 20 . zpowazaniem PRAWDZIWY KIBIC. fan-klub WARMI to jeden wulgaryzm

Wszyscy na Nadnarwiankę. Wszyscy kibicowac!!!!!!

czytelnik: WARMII a nie nie WARMI. ty nie dopingjesz to sie nie udzielaj

a ty prawdziwy kibic gdzie zes byl ?
pewnie siedziales i pestki jadles

CZYTELNIK CZY JAK TAM TO MOZNA CIE NAZWAC PESTKAZEM PRAWDZIWY KIBIC Z CIEBIE HAHA NO SPOKO ZAPEWNE LUBISZ SLUCHAC JAK WYZYWAJA TWOJOL DRUZYNE NO NIESLE ALE POWIEM CI JEDNO ZEBYS BYL PRAWDZIWYM KIBICE TO BYS WSADL DO AUTOBUSU A NIE CHOWAL SIE PO TRYBUNACH W OBAWIE ZE WIGRY ZROBIA COS CI ZLEGO POZDROWIENIA DLA PRAWDZIWYCH KIBICUW A NIE DLA PESTKAZY

JAKI TY WIDZISZ FAN KLUB STARY COS CI SIE PO MYLILO JESLI CHCESZ TO CI COS POWIEM TO WLASNIE KIBICE ZORGANIZOWALI TURNIEJ NA ZECZ SZPITALA A NIE TY TO ONI JEZDZA ZA DRUZYNA PO CALEJ POLSCE A TY ZAPEWNE TYLKO JESTES I TO NIE ZAWSZE NA MECZACH W GRAJEWIE ALE NIECHCE MI SIE CIEBIE KOMENTOWAC ZAPRASZAM CIE NA SPOTKANIE Z KIBICAMI W TEDY MOZE ZMIENISZ Z DANIE O NAS POZDRAWIAM

ale naprawde duze brawa dla trenera i dla pilkarzy duzy szacunek dla was chlopaki na reszcie w grajewie grajol ci ktuzy pragna grania a nie tylko kasy moze wreszcie ludzie zrozumiejol ze i mlodzi potrafia a n ie jak kiedys kasa byla wydawana na darmo ale o tym juz zapomnijmy i trzymajmy kciuki za chlopakuw pozdrawiam calol ekipe dymka brawo

mam pytanko do autora tej stronki moze macie jakies fotki z meczu z wigrami z gory dziekuje

czytelnik: w słownik ortograficzny zainwestuj. Jak było widać, gospodarze nas nie kochają, mieliśmy się do nich wdzięczyć?

tak tylko ze jak nie ma innej mozliwosci nic zrobic a ktos wrzuca na twoj klub ktory kochasz to serce tez sie kraja. a taka jest psychika tlumu. jestesmy najlepsi.

slowo do Janusza Szumowskiego, jak wigry przyjada do nas na mecz to za biulety niech placa po 10 zl a moze i po 30

"slowo do Janusza Szumowskiego, jak wigry przyjada do nas na mecz to za biulety niech placa po 10 zl a moze i po 30"

Dokladnie.U nas weszli za darmo,my bylismy kasowani za bilety.
Wszyscy na mecz z Nadnarwianka!

DO CZYTELNIKA; jezeli jestes kibicem warmi to czemu nie oglondałes meczu razem z nami i czemu nie pojehałes z nami ałtobusem do suwałk czy nawet do szczuczyna uwarzasz sie za kibica WARMI ??????? jezeli tak to sie grubo myłisz i tfoja teoria o kibicah jest błedna !!!!!!! bo my poswiencamy sie dla klubu i wiele razy rezygnujemy z wielu rzeczy zeby byc razem z klubem i go wspierac! Jezeli uwarzasz sie kibicem to mam nadzeje ze pszyjdzesz 31.03.07 i bendzesz razem z nami dopingował druzyne. jerzeli chcesz porozmawiac to zapraszam napewno ci nikt z nas tego nie odmowi . pozdrawiam cało WARMIE i zapraszam na mecz WARMI.

O zgrozo! Co to za grafomania!? Czytajcie to co piszecie! Graty piłkarzom!

sa jakies zdjecia z tego meczu

http://i12.tinypic.com/4deatn9.jpg
http://i14.tinypic.com/4dzyn9d.jpg

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.