Urząd Miasta Grajewo uzyskał certyfikat ISO, który potwierdza, że system zarządzania jakością spełnia wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009, czyli w zakresie świadczenia usług administracji samorządowej związanych z realizacją zadań publicznych własnych i zleconych, zaspokajających potrzeby społeczności lokalnej, a także zapewniających rozwój regionu.
Według obowiązującej w Urzędzie Polityki Jakości, naszym celem jest przede wszystkim usatysfakcjonowanie Klientów poprzez sprawną, kompetentną i na najwyższym poziomie realizację zadań publicznych określonych w przepisach prawa, stałe podnoszenie standardu świadczonych usług oraz systematyczne doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z przyjętą Normą PN-EN ISO 9001:2009.
Cele Polityki Jakości będą realizowane poprzez:
1) zapewnienie Klientom fachowej i terminowej obsługi, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, przy dążeniu do maksymalnego skracania czasu jej realizacji, w tym zapewnienie sprawnie funkcjonującego systemu komunikowania się z Klientem, poprzez udostępnianie i udzielanie przejrzystych, klarownych oraz kompleksowych informacji,
2) stałe podnoszenie wiedzy i umiejętności zawodowych pracowników Urzędu za pomocą różnych metod i form szkolenia,
3) dokonywanie zmian organizacyjnych i technicznych w kierunku ciągłego doskonalenia jakości obsługi Klienta oraz stwarzanie przyjaznych warunków pracy dla pracowników Urzędu,
4) realizowanie zadań stosownie do przyjętych procedur postępowania oraz prowadzenie stałego monitoringu ich skuteczności.
Kierownictwo i pracownicy Urzędu Miasta Grajewo zobowiązują się do realizowania założeń Polityki Jakości oraz działania w ramach systemu zarządzania jakością, w pełni odpowiadając za jakość wykonywanej pracy, a tym samym za skuteczne wdrożenie, utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w Urzędzie oraz zapewnienie środków i warunków na jego utrzymanie i rozwój.
/www.grajewo.pl/
piątek, 13 grudnia 2024
piątek, 13 grudnia 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)