Podsumowanie:
• Coraz więcej osób sięga po kawę "na mieście". Odpowiedzią na ten trend jest stoisko z kawą, które spotykamy dziś również w mniejszych i większych sklepach spożywczych.• Stoisko z kawą na wynos to świetna metoda na zwiększenie przychodów sklepu - zarówno w sposób bezpośredni, przez podniesienie wartości koszyka zakupowego, ale też pośredni, między innymi poprzez budowanie pozytywnego wizerunku lokalu.
• Właściciele sklepów nie muszą samodzielnie aranżować kawowej przestrzeni. Na rynku działają bowiem firmy, które oferują gotowe rozwiązania dla biznesu: dzierżawę nowoczesnego i kompletnie wyposażonego stoiska kawowego.
Zapach świeżo zmielonej i zaparzonej kawy… Uwielbiają go wszyscy! A gorący napój wypijany powoli w trakcie robienia zakupów lub tuż po nich to świetny sposób na zrelaksowanie się i nabranie energii przed kolejnymi zadaniami do wykonania. To jednak wrażenia klienta. Ciebie jako przedsiębiorcę do stoiska z kawą powinien przekonać fakt, że sprzedaż tego napoju na wynos to bardzo rentowna usługa (średnie marże sięgają nawet kilkudziesięciu procent!), która poprawia wizerunek lokalu w oczach konsumentów. I możesz włączyć ją do swojego sklepu w łatwy sposób, ponosząc minimalne koszty inwestycyjne. Jak? Decydując się na dzierżawę stoiska z kawą, na przykład od firmy Tchibo Coffee Service.
Największe korzyści biznesowe, jakie przynosi stoisko z kawą
sobota, 23 listopada 2024
piątek, 22 listopada 2024
Komentarze (0)