Warto przeczytać

Samodzielna promocja strony www oparta na metodzie prób i błędów - dlaczego nie warto?

Istnieją czynności, które wykonywane przez osoby bez doświadczenia mogą przyczynić się do prawdziwej tragedii. Jednym z koszmarów każdego przedsiębiorcy jest utrata kontroli nad własną stroną internetową, której przeznaczeniem jest de facto generowanie zysków. Jak może dojść do takiej sytuacji? Zdarza się, iż z wielu powodów właściciele strony chcą podjąć się samodzielnej promocji, bazując na podstawowej wiedzy oraz odrobinie informatycznego szczęścia. Zapał do takich czynności powodowany jest przez mity, które po dziś dzień krążą w społeczeństwie i zniechęcają przedsiębiorców do współpracy z renomowanymi agencjami marketingowymi. Nie warto testować samodzielnych metod reklamy i później płakać nad rozlanym mlekiem - chwile spędzone na pozyskiwaniu wiedzy odnośnie pozycjonowania stron czy kampanii Google Ads można poświęcić na dowiedzenie się, dlaczego gra solo jest warta jedynie świeczki.


Powody dla których warto zrezygnować z samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowej


Pojedyncza jednostka nie jest w stanie dysponować takimi pokładami wiedzy jak agencje SEO, w skład których najczęściej wchodzą osoby o interdyscyplinarnej wiedzy z zakresu biznesu, ekonomii behawioralnej, informatyki, projektowania, a nawet psychologii. Pozycjonowanie stron nie należy do najprostszych procesów, bowiem składa się ono z kilkunastu zależnych od siebie elementów, które muszą być dopracowane pod każdym kątem, by przynosić pożądane efekty. Podobnie jest zresztą z prowadzeniem reklam Google Ads, które są skuteczne tylko wtedy, gdy zostaną odpowiednio zmodyfikowane pod kątem indywidualnego celu przedsiębiorcy. Nadzorowanie nad obydwoma procesami wymaga czasu, przez co można odnieść wrażenie, że uporządkowanie wszystkich tematów związanych z którąkolwiek z form poprawy widoczności strony zajmie więcej niż jedną pełną dobę. 


Zlecę pozycjonowanie strony firmie Afterweb... Jak wyglądają pierwsze kroki?


“Chcąc zlecić pozycjonowanie należy zwrócić uwagę na doświadczenie agencji. Warto wybierać specjalistów obecnych na rynku kilka lat. Mają na swoim koncie szereg wykonanych zleceń, a co więcej, dysponują wysoce specjalistyczną wiedzą z zakresu działania przeglądarki Google. Kolejnym krokiem jest zapoznanie się z tym jak będzie realizowana usługa. Specjalista od marketingu internetowego zajmie się dokładnym przeanalizowaniem prowadzonego biznesu, kondycji strony internetowej, a na podstawie zebranych informacji określi koszt usługi.”


źródło: https://afterweb.pl/uslugi-pozycjonowania/zlece-pozycjonowanie-strony/ 


Jak zaoszczędzić na działaniach marketingowych? Rozwiązanie warte miliony


Choć może zabrzmieć to dziwnie, w rzeczywistości najlepszą i najtańszą z opcji jest zlecenie pozycjonowania stron bądź prowadzenia kampanii Google Ads ekspertom. W ten sposób minimalizuje się ryzyko niepowodzenia, a także ma się pewność, że odpowiednio wdrożone działania przyniosą wiele dobrego dla biznesu. Nie zawsze warto wszystkiego dokonywać samodzielnie - przykłady omówione w tym artykule są na to niezbitym dowodem, którego nijak nie da się podważyć. 

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.