Gotujesz - dipujesz - smakujesz! Druga w tym roku odsłona kampanii Dipów śmietanowych typu crème fraiche marki Mlekpol zaprasza nas do świata rozgrzewających potraw i przekąsek na długie jesienne wieczory. Sezonowe składniki, oryginalne połączenia produktów i wyjątkowe efekty przy niedużym nakładzie pracy - gotowanie z dipami to gwarancja sukcesu i mnóstwo kreatywnych możliwości.
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to połączenie pysznej, polskiej śmietany z aromatycznymi dodatkami - karmelizowaną cebulką i cheddarem, pomidorami, papryką i chili, a także czosnkiem i ziołami. Kremowa, gęsta konsystencja i wyrazisty smak sprawiają, że produkty te znajdują wszechstronne zastosowanie w kuchni. Mogą być bazą sosu, zupy, składnikiem jesiennego risotto czy dodatkiem do snacków i prostych przekąsek – nachosów, tortilli, surowych lub gotowanych warzyw, frytek bądź tacos.
- Obecna kampania skupia się na pokazywaniu wszechstronności i wygody zastosowania dipów śmietanowych od Mlekpolu. Postawiliśmy na silną komunikację digital, nową kreację graficzną i trzy przebojowe spoty z charakterystycznym, znanym już motywem muzycznym „DIP i DIP i DIP”, który łatwo i szybko wpada w ucho - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Celem działań digitalowych jest dotarcie do ok. 8 mln odbiorców, m.in. przy pomocy reklamy display, obecności w gazetkach promocyjnych czy w social mediach. Kontynuację znajdzie też współpraca z wysokozasięgowymi influencerami pod hasłem „Dipujesz? Testujesz!”, w ramach której popularni twórcy internetowi na TikToku i Instagramie testują i wybierają swój ulubiony smak dipu.
Dodatkowo na stronie https://najlepszewkuchni.pl/ dostępna jest zakładka „Dipy” z informacjami o produkcie, przepisami oraz inspiracjami w ramach działań edukujących konsumenta.
wtorek, 12 listopada 2024
sobota, 9 listopada 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)