W organizowanym od 12 lat konkursie „Złoty Paragon” nagradzane są te wyroby oraz usługi z branży produktów szybko zbywalnych, które w najbardziej znaczącym stopniu wpływają na rozwój handlu, a także przynoszą kupcom największe dochody. Zwycięzcy wyłaniani są przez oddających głosy czytelników miesięcznika "Hurt&Detal", czyli właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. W trakcie 12. edycji plebiscytu produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol doceniono w 4 spośród aż 64 kategorii konkursowych.
Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały dwa wyroby Mlekpolu:
Wyróżnienia, również świadczące o uznaniu ze strony głosujących, uzyskały:
- Tegoroczne nagrody ponownie są dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol powodem do dumy. Plebiscyt ma na celu wyłonienie produktów, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego, więc docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG jest ogromnym zaszczytem. To także dowód, że wyroby Mlekpolu niezmiennie wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to przynosi największą radość - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Uroczysta gala, podczas której ogłoszono zwycięzców konkursu "Złoty Paragon 2022 - Nagroda Kupców Polskich” odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie, gdzie po dwuletniej przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa, na jednej sali ponownie spotkali się liderzy rynku FMCG.
Kliknij na miniaturkę, powiększ zdjęcie;
niedziela, 15 grudnia 2024
niedziela, 15 grudnia 2024
Gratulacje
Gratuluję
Super, gratulacje!!!