środa, 29 czerwca 2022

Wiadomości

  • 3 komentarzy
  • 3250 wyświetleń

Podwójne złoto dla SM Mlekpol w konkursie Złoty Paragon 2022

Podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, która odbyła się 26 maja br., ogłoszono wyniki konkursu "Złoty Paragon 2022 - Nagroda Kupców Polskich". Plebiscyt ten jest jednym z najważniejszych cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowanym przez magazyn "Hurt&Detal". W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zwyciężyły w kategoriach "Mleko" oraz "Napoje mleczne", a ponadto zdobyły dwa wyróżnienia.


W organizowanym od 12 lat konkursie „Złoty Paragon” nagradzane są te wyroby oraz usługi z branży produktów szybko zbywalnych, które w najbardziej znaczącym stopniu wpływają na rozwój handlu, a także przynoszą kupcom największe dochody. Zwycięzcy wyłaniani są przez oddających głosy czytelników miesięcznika "Hurt&Detal", czyli właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. W trakcie 12. edycji plebiscytu produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol doceniono w 4 spośród aż 64 kategorii konkursowych.


Pierwsze miejsce oraz statuetkę Złotego Paragonu otrzymały dwa wyroby Mlekpolu:

  • Mleko Łaciate UHT 3,2% - od lat będące niekwestionowanym faworytem wśród konsumentów (kategoria „Mleko”);

  • Maślanka Mrągowska naturalna 1 l - ceniona za wyjątkowy smak i właściwości prozdrowotne, nazywana naturalnym probiotykiem (kategoria „Napoje mleczne”).

 

Wyróżnienia, również świadczące o uznaniu ze strony głosujących, uzyskały:

  • Mix Łaciaty kubek 200 g - produkt stanowiący połączenie masła i oleju roślinnego w idealnie zbalansowanych proporcjach, dodatkowo wzbogacony maślanką (kategoria „Margaryny i miksy”);

  • Masło Extra Łaciate 200 g - odznaczające się 83% zawartości tłuszczu, wpływającej na jego unikalny i śmietankowy smak (kategoria "Masło").

 

 - Tegoroczne nagrody ponownie są dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol powodem do dumy. Plebiscyt ma na celu wyłonienie produktów, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego, więc docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG jest ogromnym zaszczytem. To także dowód, że wyroby Mlekpolu niezmiennie wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to przynosi największą radość - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.


Uroczysta gala, podczas której ogłoszono zwycięzców konkursu "Złoty Paragon 2022 -
 Nagroda Kupców Polskich” odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie, gdzie po dwuletniej przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa, na jednej sali ponownie spotkali się liderzy rynku FMCG.



Kliknij na miniaturkę, powiększ zdjęcie;

środa, 29 czerwca 2022

Kondolencje

Komentarze (3)

Super, gratulacje!!!

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.