poniedziałek, 29 listopada 2021

Kultura i rozrywka

Październikowa Sobota Kreatywna w SP2

W dniu 23.10.2021 r. w oddziałach przedszkolnych SP nr 2 w Grajewie odbyła się druga  w tym roku szkolnym ,,Kreatywna sobota Przedszkolaka”. Tematyka zajęć oparta była o aktualną porę roku – jesień. 

 

Zajęcia rozpoczęły  od powitalnej zabawy „Wszyscy są, witam was”. Następnie dzieci  wykonały jesienny taniec z chustkami obrazujący jesienną pogodę. Taniec został połączony z malowaniem farbą piankową jesiennego pejzażu. Zabawy te rozbudzały poczucie rytmiki, a także płynność i estetykę ruchów, a przy tworzeniu abstrakcyjnych obrazów wrażliwość na piękno natury. Kolejnym zadaniem było wykonanie jesiennego drzewka szczęścia z kolorowych koralików. W czasie tych zajęć przedszkolaki rozwijały motorykę małą, precyzję ruchów, koncentrację, wyobraźnię przestrzenną oraz poznały możliwości łączenia różnych materiałów ze sobą ( plastelina, karton, drucik, koraliki). Druga część zajęć odbyła się na sali gimnastycznej, gdzie dzieci miały możliwość aktywnego spędzenia czasu z wykorzystaniem chusty animacyjnej, kolorowych szarf oraz dużych piłek gimnastycznych.

 

Na zakończenie odbyły się zabawy interaktywne z „Magicznym dywanem”, w czasie których dzieci ćwiczyły koncentrację, orientację w przestrzeni oraz rozwijały motorykę dużą w czasie spontanicznych i intuicyjnych reakcji ruchowych w trakcie interaktywnych gier.

 

Zajęcia i zabawy podczas Kreatywnej Soboty Przedszkolaka dostarczyły dzieciom wiele radości .Na koniec dzieci otrzymały słodkie niespodzianki.

 

Następna kreatywna sobota Przedszkolaka za miesiąc Zapraszamy!

                                                                                             Nauczyciele wychowania przedszkolnego

 

poniedziałek, 29 listopada 2021

Moto-Mikołaje w Grajewie (5.12)

Komentarze (0)

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.