W dniu 08.10.2024 r. zostało ogłoszone postępowanie dotyczace wykonania zamówienie pn.:
„Remont budynku administracyjno-biurowego – remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z remontem nawierzchni i ogrodzenia”
w ramach dofinansowania z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach zadania publicznego pn.: „Dofinansowanie OSP na zadania związane z ochroną ludności i ratownictwa” na podstawie umowy nr 00506/1005088/2024 o realizację zadania publicznego, o którym mowa w art. 11c ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571).
Link do postępowania:
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Ochotnicza Straż Pożarna w Grajewie
piątek, 22 listopada 2024
czwartek, 21 listopada 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)