Specjalista ds. sprzedaży i obsługi
Podlaskie Sieci Światłowodowe
Główne odpowiedzialności:
-Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez Spółkę.
-Wyszukiwanie i definiowanie nieprawidłowości w obszarze procesów i procedur wykorzystywanych w sprzedaży i obsłudze Klienta.
- Fizyczna, telefoniczna i/lub internetowa Obsługa Klientów w zakresie: zgłoszeń, zamówień, zapytań, skarg i reklamacji dotyczących usług i oferowanych przez Spółkę.
- Przyjmowanie, rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, listy, zapytania, zlecenia oraz wnioski i wprowadzanie danych do ewidencji i systemów rozliczeniowych oraz rejestracja zdarzeń w systemach informatycznych.
- Bieżąca obsługa korespondencji przychodzących i wychodzących.
- Fakturowanie i wysyłka faktur oraz realizacja działań windykacyjnych.
- Przyjmowanie sprzętu od Klientów oraz wydawanie jego klientom. Sprawdzanie sprzętu z deinstalacji i działania niezbędne w tym zakresie.
Lokalizacja biura: Grajewo, ul. Kopernika 5.
Tryb pracy: stacjonarna
Co oferujemy:
-samodzielna i kreatywna praca
-możliwości rozwoju, szkoleń
-doświadczenie we współpracy z dużą firmą
-zatrudnienie na etat
-wynagrodzenie stałe plus atrakcyjna prowizja od sprzedaży produktów i usług
Nasze wymagania:
silne nastawienie na klienta, zrozumienie jego potrzeb
umiejętności komunikacyjne
umiejętności organizacyjne
chęci do rozwoju i nauki
Prosimy o dołączanie do składanych CV tzw. "klauzuli RODO".
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
e-mail: kadry@giganet.net.pl lub osobiście Grajewo, ul. Kopernika 5
środa, 11 grudnia 2024
środa, 11 grudnia 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)