OBWIESZCZENIE
STAROSTY GRAJEWSKIEGO
z dnia 07 sierpnia 2024 r.
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Rozbudowa DP nr 1806B na odc. Szczuczyn – Skaje”.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) oraz art. 11d. ust. 5. i 6. ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. 2024 poz. 311) – zawiadamia się, że w dniu 05 lipca 2024 r. na wniosek Pana Piotra Żabickiego – reprezentującego Zarząd Powiatu Grajewskiego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pod nazwą „Rozbudowa DP nr 1806B na odc. Szczuczyn – Skaje”.
Zawiadamia się, że decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej jest jednocześnie decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości, a także zatwierdzającą projekt budowlany.
Granice lokalizacji inwestycji obejmują następujące nieruchomości : działki o nr ewidencyjnych : 608/2, 608/3, 110/1- obręb Szczuczyn, jednostka ewidencyjna Szczuczyn – miasto, 487 - obręb Skaje, jednostka ewidencyjna Szczuczyn – obszar wiejski, i część działek : 301, 299, 300, 292, 291, 290, 288, 287, 191/2, 190, 329, 328, 326, 325, 311, 310, 309, 349, 302 – obręb Skaje – wszystkie działki położone Szczuczyn – obszar wiejski.
Nieruchomości lub ich części z których korzystanie będzie ograniczone : działki o nr ewidencyjnych : 106/2 - obręb Szczuczyn, jednostka ewidencyjna Szczuczyn – miasto, 313, 307, 294, 280, 279, 501, 474 - obręb Skaje, jednostka ewidencyjna Szczuczyn – obszar wiejski.
Wszystkie strony postępowania zawiadamia się, że z dokumentacją dotyczącą przedmiotowej sprawy można zapoznać się oraz zgłaszać uwagi i wnioski w trakcie prowadzonego postępowania w Wydziale Architektoniczno - Budowlanym Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B, pokój nr 23, 24 w godzinach 730-1530, tel. 86 2738469, w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia.
Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w prasie lokalnej, na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Grajewie : bip.starostwograjewo.pl (w zakładce ogłoszenia) oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Gminy Radziłów.
Ponadto, zawiadomienie o wszczęciu postępowania ww. sprawie wysyła się dotychczasowym właścicielom i użytkownikom wieczystym nieruchomości na adres wskazany w katastrze nieruchomości. Doręczenie zawiadomienia na adres wskazany w katastrze nieruchomości jest skuteczne.
Zgodnie z art. 49. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572) w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie - doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się obwieszczenia o wszczęciu postępowania.
Niniejsze obwieszczenie stanowi dopełnienie obowiązku wynikające z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.
Dzień publicznego ogłoszenia w drodze obwieszczenia : 09 sierpnia 2024 r.
z upoważnienia Starosty
Andrzej Ciechanowicz
Starszy Inspektor
piątek, 22 listopada 2024
piątek, 22 listopada 2024
Komentarze (0)