Warto przeczytać

Mosty na Twoje potrzeby

Prace remontowe, nagła awaria, budowa drogi lub rozbudowa miasta to okoliczności, które zmuszają włodarzy do postawienia mostu. Komu warto powierzyć takie prace? Jakie możliwości oferują współczesne projekty?


Brak najkrótszego, a zarazem najprostszego połączenia między różnymi lokalizacjami prowadzi często do kierowania aut ciężarowych i osobowych na wielokilometrowe objazdy, które stają się zmorą kierowców. W jeszcze gorszej sytuacji są osoby niezmotoryzowane  korzystające z komunikacji publicznej. Wówczas objazdy znacząco utrudniają im dojazd do szkół czy pracy. Kiedy połączenie dwóch części miasta przeciętych zbiornikiem wodnym lub pracami remontowymi staje się głównym problemem w danej gminie, czas powierzyć zadanie takie jak budowa mostu profesjonalistom. Zobacz, co są w stanie zaoferować.

Mosty belkowe (JSK)

Most belkowy to most modułowy o dosyć krótkich przęsłach o długości maksymalnie 21 metrów. Mosty belkowe pełnią funkcję mostów tymczasowych lub półstałych dla pojazdów budowlanych. Zaletą mostu belkowego jest szybkość instalacji. Most belkowy może być także skonfigurowany z jezdniami, barierą energochłonną czy ścieżką rowerową. Mosty belkowe sprawdzają się wszędzie tam,  gdzie konieczne jest tymczasowe zamknięcie ruchu  lub kiedy istniejący most musi przejść konserwację, ponieważ jego nośność jest niewystarczająca.

Most blachownicowy (JSB)

Mosty blachownicowe przeznaczone są głównie do zastosowań tymczasowych, szczególnie w miejscach o silnym natężeniu ruchu. Maksymalna długość przęsła w moście blachownicowym to 43,5 m. Zaletą mostu blachownicowego jest jego łatwość montażu, ponieważ na miejsce docelowe transportowane są bezpośrednio gotowe sekcje mostu. Dzięki modułowej konstrukcji możliwe jest dowolne łączenie przęseł, zarówno wzdłuż, jak i w poprzek. Mosty blachownicowe sprawdzą się zarówno na drogach głównych, jak i lokalnych.

Most panelowy (JPB-T)

Most panelowy przeznaczony jest do zastosowań stałych i tymczasowych. Może być wykorzystany na potrzeby ruchu drogowego oraz dla pojazdów budowlanych i wojskowych. Most panelowy wyposażony jest w przęsła o długości do 70 metrów. System mostu panelowego może być rozszerzony o wieże, które pozwalają niwelować różnicę wysokości. Podobnie jak w przypadku innych mostów modułowych, most panelowy jest niezwykle łatwy w instalacji. Poszczególne sekcje można złożyć przy użyciu lekkich narzędzi, co jest szczególnie przydatne, kiedy nie ma możliwości dojazdu dźwigów na miejsce budowy.

Most kratownicowy (PSB)

Most kratownicowy sprawdzi się szczególnie na terenach wiejskich, których infrastruktura utrudnia transport. Most kratownicowy to jeden z najdłuższych mostów modułowych z przęsłami o długości do 100 m. Może być dodatkowo wyposażony w wieżę, schody i platformy, co pozwala na różnicowanie wysokości.
Przy inwestycji o tak strategicznym znaczeniu, jak budowa mostów, najlepiej powierzyć zadanie specjalistom, np. takim jak Janson Bridging. Jest to firma, która zrealizowała 7,5 tysiąca projektów na świecie. Oddając budowę mostu specjalistom z Janson Bridging, zyskujesz gwarancję niezawodności i rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.