Wiadomości

  • 2 komentarzy
  • 6220 wyświetleń

Informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych

Informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych - możliwość wyłączenia się z zorganizowanego przez Miasto Grajewo systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.

 

Właściciele nieruchomości położonych na terenie Miasta Grajewo, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, włączeni do gminnego systemu gospodarki odpadami komunalnymi, mogą w terminie 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji, tj. do dnia 6 czerwca 2022 r., złożyć Burmistrzowi Miasta Grajewo, pisemne oświadczenie o wyłączeniu się z systemu odbioru odpadów komunalnych zorganizowanego przez Miasto.

 

W nawiązaniu do art. 6c ust. 3a ustawy w  oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje gminną jednostkę organizacyjną lub przedsiębiorcę (posiadającego wpis w Rejestrze Działalności Regulowanej), z którymi zawarł umowę oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia. Złożone oświadczenie wraz z kopią umowy będzie obowiązywać od dnia 7 czerwca 2022 roku. Jego odwołanie będzie możliwe na zasadach wynikających z ustawy, w szczególności art. 6c ust. 3a, 3c, 3e.

 

Pisemne oświadczenia wraz z kopią umowy należy składać na adres: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo.

 

Komentarze (2)

A co z tymi grajewskimi niezamieszkałymi od lat nowymi budynkami obrosniętymi chwastami z walającymi się papierami butelkami itp. Choćby przykład z Piłsudskiego Sportowej itd. Nikogo to nie obchodzi. Kto powinien dbać o takich uciążliwych sąsiadów.

Jeśli nie zamieszkują to skąd pochodzą te odpady ?!

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.