Burmistrz Miasta Grajewo, w nawiązaniu do wcześniej przedstawianych opinii publicznej informacji, dotyczących przebiegu międzynarodowej trasy kolejowej Rail Baltica przez nasze miasto, informuje, że:
Wszelkie dotychczasowe uzgodnienia ze strony władz miasta dotyczące realizacji Rail Baltici mają charakter warunkowy i akcentują konieczność budowy w krótkiej perspektywie czasowej bezkolizyjnego przejazdu przez centrum Grajewa.
Burmistrz Grajewa
Maciej Bednarko
wtorek, 14 stycznia 2025
wtorek, 14 stycznia 2025
/, wiadukty będą tam gdzie jest najmniejszy ruch. Ciekawe rozwiązanie - Mierucie będą miały wiadukt..
i bardzo dobrze, po co tunel na Piłsudskiego, zeby za kazdym razem po większymym deszczu woda stała pod wiaduktem kolejowym.. ?! Niech tylko nauczą się sprtynie opuszczać i podnosić szlabany - i bedzie OK . Bocznice z dworca zabrać na teren kołp Płyt - i niech tam przetaczją swoje towary - i będzie OK.
Drogowcu na bocznicy przy PKP nie ma towaru bezpośrednio do płyt. 2/3 gromadzonych tam surowców to big bagi z nawozami i drewno odbierane samochodami
Czy pan/pani sobie zdaje sprawę że tych pociągów może być ok 40 więc o jakim sprytnym zamykaniu i otwieraniu szlabanów jest tu mowa / Obecnie mamy jeden kilka pociągów i są korki szczególnie jak jadą towarowe - to teraz postoimy 100 razy dłużej . Proszę sobie policzyć w ciągu doby 40 pociągów to ok 2 w ciągu godziny. Dla mnie to motorówką mogę pod tym tunelem płynąć , aby sprawnie przejechać przejazd. Pozdrawiam i na tym zakończę/
Najbardziej oblegany będzie przejazd w Koszarówce. Narzucę co prawda 3-4 kilometry ale nie będę stał na przejeżdzie przy Piłsudskiego. /