środa, 8 grudnia 2021

Kultura i rozrywka

  • 50 komentarzy
  • 16993 wyświetleń

Dzieci na półkoloniach

Grajewska parafia p.w. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy zorganizowała półkolonie dla dzieci - od 2 do 8 lipca br. Ponad 200. dzieci przez kilka dni spędzało czas w bardzo atrakcyjny sposób. Postarał się o to ksiądz Dawid Rosiński pomysłodawca letniego wypoczynku małych parafian.

Dzięki grupie animatorów, którzy z anielską cierpliwością zajmowali się młodszymi zabawy, konkurencje odbywały się z pełnym zaangażowaniem podopiecznych. Sprawnie przebiegały zbiórki, spokojnie wycieczki, wszystko według planu "guru" dzieci - księdza Dawida.

Wspaniała zabawa, okrzyki radości, węże, kółka, pary, oklaski nikt nie chciał wracać w sobotę do domu. Na zakończenie tygodnia spotkań DJ Marek Żmijewski - jeden z animatorów - poprowadził dyskotekę. Można było też odpocząć i posilić się przy wspólnie zastawionym przez uczestników stole.

 Konkurs plastyczny, wyjazd na basen, zwiedzanie sanktuarium w Studzienicznej, wycieczka do ZOO w Warszawie, zabawy i gry sportowe w domu katolickim, seans filmowy w kinie. Po takich przygodach na dzieci czekały nagrody za aktywność, pomysłowość, dobre zachowanie, długo nie zapomną one parafialnych wakacji.

- Szkoda, że nasze półkolonie się kończą. My to się znamy, ale też poznaliśmy nowych kolegów. Wybawiliśmy się, fajny był wyjazd do ZOO, a najlepszy to jest ksiądz Dawid ! Byśmy tu i cały miesiąc mogli przychodzić. Jest super ! - mówią szczerze zasmuceni zakończeniem półkolonii Artur Czyżewski, Jacek Jagielski i Patryk Masłowski.

- Do organizacji udzielając pomocy finansowej przyłączyło się Starostwo Powiatowe, Miasto i Gmina Grajewo, rodzice oraz sponsorzy. Za co składamy serdeczne Bóg zapłać. - informuje ks. Dawid


Galeria zdjęć 

Galeria zdjęć 

Galeria zdjęć  Robert Kuczyński - foto

Galeria zdjęć  Robert Kuczyński - foto

Galeria zdjęć


e-Grajewo.pl

Komentarze (50)

pieknie dziekuje . wiecej czegos takiego.

Dobre rozwiązanie dla dzieci .
Nie będą się nudziły:)

EHHH... MIAŁAM W TYM BRAĆ UDZIAŁ... NIESTETY JADĘ Z RODZINKĄ W TYM SAMYM CZASIE NA ŻAGLE;/;/ MIŁEJ ZABAWY!!!

Są księża, dzięki którym Pan Bóg jest bliżej kazdego z nas, na pewno należy do nich x.David :D pozdrowienia

Ten kościół jest spoko tylko żeby to było więcej dni XD mógłby takie półkolonie zrobic proboszcz z trójce przenajświętszej:

to sa ostatnie polkolonie z tym ksiedzem

wcale niekoniecznie ostatnie polkolonie z xDavidem:) ubiegloroczne polkolonie wyszly genielanie, dzieciaki byly zadowolone, my troche zmeczeni;p ale zam iast nudzic sie w naszym kochanym miescie mozna zrobic cos dobrego dla dzieciakow. pozdrawiam xDavida i reszte naszej ekipy:)

dlaczego to są ostatnie półkolonie ks. DAWIDA ? NIE POZWÓLMY MU ZNIKNĄĆ Z NASZEJ PARAFII- POZDROWIENIA DLA KS.DAWIDA

wogóle wyjechany pomysł nigdy jeszcze o tym nie słyszałem . Fantastyczny pomysł Księdza Dawida. Ten ksiądz jest dla mnie olbrzymim autorytetem. Bardzo chciałbym żeby ten Ks. został z nami na zawsze!! nie myślałem że duchowny może być taki spoko!! Osobiście chciałbym podziekowac ksiedzu Dawidowi za to, że jest!

Mietek jeżeli chciałbyś podziękować Ksiedzu Dawidowi to poprostu zrób to :) nie wobrażam sobie tej parafii bez tego księdza,przecież on wniósł tyle dobrego ducha no i troche życia w te życie kościoła,no sami powiedzcie który ksiądz kiedykolwiek zorganizował coś w wakacje,przedstawienia ,lednice i innego rodzaju imprezy Niech przyjdzie jakikolwiek ksiadz a i tak nie dorówna Księdzu Dawidowi.Pozdrowaiena dla Ks.Dawida i dla ekipy animatorskiej z półkoloni :D dozobaczenia w poniedziałek .a wszystkim zyczę udanych wakacji :)

Myślę że półkolonie to wspaniała inicjatywa. Kościół wychodzi tak bardzo do ludzi, ma okazję dotrzeć także do najmłodszych. Więc do zobaczenia w poniedziałek :).

''kubus puchatek,,-zgadzam sie z toba ze co ks.Dawid to ks.Dawid,jednak nie przekreslaj innego na jego starcie,daj mu szanse - jednak skoro masz takie wobrazenie o ludziach to nie chcialabym abys byl animatorem mojej corki na tych polkoloniach.Chcialabym aby byla uczona dorego myslenia o innych ludziach

Juz po pierwszym dniu;) Zapowiada sie niezle zobaczymy pozniej;P Bye;d

widać że fajnie musi tam być :P

Mo zdjeciach widac ze musi tam być dobra zabawa. Gratuluje pomysłu :D

Ja chodze i jestem zadowolony jest kuuuuuuuuuulll

poznałem ludzi T , A , M i kumpliz a te litery znaczą imiona mojich animatorów oni są ekstra

Hmm, to w takim razie ja się cieszę, że wy się cieszycie :)

JESTEM BARDZO ZADOWOLONY .JEST FAJNIE.

Wspaniala animatorka naszej grupy-Karolina B.

Dzieki Ci KAROLINKO,za to ze tak serdecznie opiekujesz sie naszymi pociechami ,,zoltkami''

Coś się dzieje...i to dzieje się tyle dobrego!Wspaniałe inicjatywy...jestem wzruszona , przejęta i zachwycona ...Powinnismy wszyscy mysleć bardziej optymistycznie...u nas tez może być fajnie...dziękuję ...
JA TEŻ chciałabym kiedyś pomóc...w działaniach na rzecz mieszkańców i miasta

Serdecznie podziękowania opiekunkom z grupy różowych-dziewczyny są super przebojowe i miłe.

Serdeczne dzięki za opiekę nad dziećmi z grupy różowej.

Grupa Śliweczek jest super - dziękujemy opiekunom!!!!

opiekunom dzieci z grupy niebieskiej dziękujemy za ich opiekę i wytrwalosć .

Gorące pozdrowienia dla grupy "marchewek" i buziaczki dla córeczki Oli

opiekunom dzieci z najlepszej grupy szarej dziękujemę za ich opiekę i wytrwalosć

ja tam mysle ze 13 grupa to sa najwspanialsi ludzie z naszych POLKOLONI i ja chcem podzekowac przeze wszystkim Ks.Dawidowi za wytrwalosc i za to ze zorganizowal cos takiego dla wszystkich dzieci serdecznie dziekuje :):):):):):):):

ja jako Animator bardzo sie ciesze ze nasze dzieci moga robic cos pozytecznego w wakacje :)

spoko ze mamy takich KOLESI w 13 grupie wszystkim im ŻÓŁWIK :)

MÓJ OLGIERD JEST ZACHWYCONY KOLONIAMI I SZCZĘŚLIWY JAK RZADKO -DESZCZ IM NIE PRZESZKADZA, TO ŚWIETNY POMYSŁ NA POCZĄTEK WAKACJI, GRATULACJE DLA POMYSŁODAWCY - X. DAWIDA!!! OPIEKUNOWIE ZIELONYCH!!! -DZIĘKI ZA CIERPLIWOŚĆ I SERCE. SZKODA, ŻE TO JUŻ KONIEC... - MAMA OLGIERDA

Pozdro dla opiekunów grupy 13 ;] Jest dobrze ziomale i oby tak dalej;P

animatorzy grupy żółtych są super normalnie extra Karolina, Ola i była z nami Basia ,ale wyjechała :(

Chodzę na te półkolonie i jest super po prostu super :):):):):):):):):)

półkolonie to supcio sprawka .estem na nich i jest kulll. pozdro dla najwspanialszej grupy czyli kremówek=))))

Dzięwczyny-opiekunki z grupy różowej byłyście super.SERDECZNE DZIĘKI za opiekę i za to ,że byłyście,dbałyście i informowałyście,super byłyście i JESTESCIE.Dzięki za ten tydzień,to dzięki Wam moja córcia,ta młodsza pojechała ,bez mamy na wycieczkę ,to był sukces?-dlaczego?zaufała Wam i ja też ,co mnie ogromnie cieszy ,najpiękniejszy był dla mnie powrót z W-wy ,uśmiech moich dzieci (W SZCZEGÓLNOŚCI TEJ MŁODSZEJ)powiedział mi wszystko,była tak szczęsliwa a ja razem z nią ,że tylko pozostaje mi Wam SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ!Dziękujemy Agnieszce,Oli i Kasi z grupy RÓZOWYCH.

jestem animatorem i stwierdzam ze polkolonie 2007 były udane ! Chociaż dzieciaki niezle dały w kość to warto zrobić coś dobrego dla dzieciaków cieszy mnie że wszyscy są zadowoleni pozdrawiam ks.Dawida wszytskich uczestników rodziców i sponsorów.

Półkolonie wypadły super, chce podkreślić tu chłopców z grupy niebieskiej, nie robiliście żadnych problemów i za to wam dziękuje :)

a gdziee zdjęciaa z dzisiejszegoo dniaa?? ;>:(:(:( xDDD

Było super, wspaniale i cudownie :) Moja grupa -żółta, była najlepszą grupą pod słońcem! Pozdrawiam wszystkich animatorów, uczestników i innych , którzy byli zaangażowani w półkolonie. Buziaki;*

to już jest koniec! niestety :( będę tęsknić za moimi czerwonymi kapturkami :* pozdrawiam moje "maleństwa" do zobaczenia za rok! :)

dziękuje za te półkolonie..za to że byliście ...fajnie ze mogłem poznać kilka nowych osób,szkoda mi troche że już sie nie zobaczymy w takim składzie.to co czuje jest nie do opisania, BYłO NAPRAWDE SUPER GITES COOL I WOGóLE ODLOT :d:D pozdro dla wsiech animatorów a księdzu Dawidowi przybijam żółwika bo dzieki niemu to wszystko mogło się odbyć :) nie zapomne o żadnej z grup a szczególnie o "mojej" 13 dziekuje Mateuszowi oraz łUKASZOWI naprawde super mi sie z wami pracowało mam nadzieje że za rok będzie powtórka i spotkamy się w takim samym składzie :] żółWIK :d:d

dziekuje wszystkim za wspolnie spedzony czas :D w tak doborowym skladzie nawet praca nie byla taka ciezka
z pewnoscia bedzie co wspominac a najlepszym prezentem byloby przyjscie tych maluchow na OAZE gdzie moglyby poznawac Boga w ten zabawowy sposob. dziekuje dziewczynkom z grupy TURKUSOWEJ bylyscie cudowne! gratuluje wygranej w konkursie sportowym :*

pozdrowienia dla grupy dziewczyn seledynkowych =D=) bylysie suuuuper..............

Ja tesz chodziłam na półkolonie i Turkusowa grupa była naj lepsza a naj fajniejsza była dyskoteka pzd =]

Pomysł z półkoloniami dla najmłodszych parafian był świetny.Bo dzięki tym koloniom dzieci,które nie miały okazji na jakikolwiek wyjazd, siedziały by w domach.A tak czytając ich wypowiedzi to bardzo miło spędziły czas i byli bardzo zadowoleni nie tylko oni sami ale również ich rodzice.Mamy wielkie szczęście,że w naszej parafii jest tak wspaniały Ksiądz jak właśnie Ks.Dawid,który postarał się o to,aby mali parafianie nie nudzili się,ale także wniósł do naszych serc mnóstwo ciepła i radości.Mam nadzieję,że pozostanie z nami na zawsze.Serdeczne pozdrowienia dla Ks.Dawida.

Małe sprostowanie co do 2 zdania :)
Bo gdyby nie kolonie,dzieci,które nie miały okazji na jakikolwiek wyjazd, siedziały by w domach.
Przepraszam za błędzik :)

DROGI KS.DAWIDZIE I ANIMATORZY,BARDZO DZIĘKUJEMY ZA OPIEKĘ NAD NASZYMI DZIEĆMI ORAZ ŻE BYŁY NAJSZCZĘŚLIWSZYMI POD SŁOŃCEM DZIĘKI WAM.NIGDY TYCH PÓŁKOLONII NIEZAPOMNĄ.JESTEŚCIE BOSCY!BÓG ZAPŁAĆ DOBRZY LUDZIE.

Pozdro dla Johna,Lewego,Koziołka,Miśka,Gryglika,Marcinka,Tomka L, i wszystkich dziewczyn ze scholi ;)

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.