środa, 8 grudnia 2021

Kultura i rozrywka

  • 22 komentarzy
  • 8237 wyświetleń

Droga Krzyżowa- HipHop

W parafii p.w. Trójcy Przenajświętszej w Grajewie 4 marca 2005r. odbyła się klimatyczna hiphopowa Droga Krzyżowa!



Pamiętajcie Bóg jest wszędzie... Bywajcie z Bogiem...


Pozdro - Maly EL

Komentarze (22)

murzyn ci sie chyba parafie pomyliły :] chybaa do kaplicy ojca Pio

bede napewno chociasz nie bede w pierwszej ławce:) ale bede na 100% pozdrawiam i z gory dzieki za taka DK

yoyo ja to bede :D hih ;] chociaz watpie zeby to byl prawdziwy hh ale zaweze cos ;] wiecie..ja to se normalnie przymusowo laze na tą droge :/ bierzmowanie :P narka :*:*

ziomki, ziomalki i poziomki --- zapożyczone słowa Korzenia

A może niedługo bedziemy chodzili na masze go go ?? Co gdzie panienki będą nagie tańczyć. To jest kościół a nie scena hip-hop'owa heh zastanowcie sie ludzie troche....

ciekawe czy ojciec rydzyk wie że odbywaja sie wgrajewie "hip-hopowe"drogi krzyrzowe bo myślee ze jak by to było w rytmie ROCK lub co mocniejszego to rydzyk by niebył zadowolony

.. no fajnie, zesmy ja zorganizowali... :) troche za malo zorganizowane, ale bylo git i tak.. ;] pozdro wszystkim, ktorzy wczoraj byli i thx dla ks. Karola za pomysl ;)

aaa i MaLy EL moze nie wiesz, ale istnieje cos takiego jak 'Poziomki' :P udalo Ci sie to :D heheeee;)

jesli tak ma wygladac wasz hip hop to moze lepiej zajmijcie sie moze innym rodzajem muzyki bo ten to zupełnie wam nie wychodzi (uwaga techniczna jak spiewasz to moze scisz troche podkład muzyczny bo nie słychac twoich słow)
a co do rozwazan Drogi Krzyzowej były bardzo ładne i interesujace tylko dziewczyny czy was ktos pospieszał w czytaniu??

było super, wreszcie coś nowego, młodzi mogą modlić sie tak jak czują.

jak juz mieszasz rap z bogiem to chociaz rób to dobrze. bo poki co to samo gadanie w kazdym kawalku o bogu mija sie chyba z celem :/

Do wszystkich nastawionych ANTY, najważniejsze jest to, ze CI ludzie chcą zrobic coś od siebie wkładają w to swoje siły i na pewno dużo czasu i chwała im za to, nieważne czy wychodzi lepiej czy mniej dobrze, chęci sie liczą!!! A Ty ROCK MEN, komedia nie rap i :)) zajmij sie czymś, zrób coś od siebie , a nie innych krytykujesz POZDRAWIAM :)

NO ja nie wiem... Nie wyszło to za dobrze. Kościół to nie miejsce na Hip-Hop. Naschodziło się małolatów tylko po to żeby sie pośmiać. Rozważania rzeczywiście fajne ale postawa niektórych czytających dziewczyn... Bez komentarza. W kościele śpiewy, Komunia a po wyjściu z Kościoła, koleżanka do koleżanki: O K**** ja P******* itp. Gdzie Tu Sens i logika? Troche szacunku...

ehh Chochlik, to nie byłam ja na bank... ale co do reszty, to nie recze...

ty truskaweczka: to ze nie rapuje o bogu nie ma znaczenia czy moge krytykowac to co oni robi...gowno nie rap...czy wszystko co ty kiedykolwiek skrytykwoalas robilas lepiej? czy w ogole nie probowalas? a ze nie patrzysz obiektywnie na poziom tego co twoi koledzy nagrywaja o Bogu to inna sprawa

taki mlody a tak madrze gada...znaczy ten chocllik :D yołyoł

swiete jol...dajcie luz

po mszy sie z deka sopdziealam troche wiecej jak w tamtym roku byla mzsa puszcali metal to bylo cos :]

nie wiem jak inni ale dla mnie to nie była tak naprawde Droga Krzyzowa....nie mogłam sie skupic......uspokoic.......a tu nerwy mi sie szarpały myślałam że zaraz wyjde......bo nie wytrzymam z tych rytmów...rozumiem ze wy tak wielbicie Boga.....ale to nie nadaje sie do Domu Bożego...znam duzo innych piosenek które są ak piekne ze serce mogłoby wyskoczyc.......gdy je sie słyszy.........mam wielka prosbe.........aby nie było wiecej takiej Drogi Krzyżowej.....aa ijesce cos.........moim zdaniem ale to tylko moim zdaniem.......do hip-hopu trzeba miec TALENT.....pa miłych dni:*

wg mnie jest to spoko pomysl z tymi hip-hopowymi maszmi murzyn pptrafi to robic heh i tak ma byc rob tak dalej

no cóż, typowa grajewska, katolicka ciemnota...

szkoda mi Grajewa - macki tych wyzyskiwaczy w sukienkach oplotły chyba 100% mieszkańców tego ciemnogrodu.

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.