poniedziałek, 6 grudnia 2021

Sport

  • 28 komentarzy
  • 11628 wyświetleń

Boiska do wymiany

Dziury, popękany asfalt, zniszczone bramki oraz obręcze do koszykówki – tak wyglądają osiedlowe boiska w Grajewie. Co gorsza zadbanych, trawiastych i równych boisk brakuje w całym mieście, również przy szkołach.

Asfaltowe boisko na os. 1000 -lecia w Grajewie bardziej przypomina dziurawy ser szwajcarski, niż miejsce zmagań młodych sportowców. Niestety to jedyne miejsce na osiedlu, gdzie wydawałoby się można uprawiać sport.

- Jak można dopuścić do tak fatalnego stanu boiska ? Nikt nie dba o remonty, wymianę bramek, czy remont tablic i obręczy do gry w koszykówkę. Uprawianie sportu na takim boisku to ryzyko związane z kontuzją  – mówi p. Jan, mieszkaniec osiedla.

Właścicielem boiska jest miasto i to właśnie w gestii urzędników leży ewentualny remont boiska.

- Widzimy potrzebę remontu boiska na os. 1000 -lecia, były nawet prowadzone rozmowy w tym kierunku. Jednak w tym roku ta inwestycja nie została zawarta w budżecie miasta. Być może remont zostanie wykonany w przyszłym roku. Sprawa nie jest klarowna, ponieważ część mieszkańców  na wspólnotach mieszkaniowych domagała się usunięcia boska i budowę parkingu, ale na to się nie zgodzimy – mówi Waldemar Remfeld, zastępca burmistrza Grajewa.


Na os. Południe w Grajewie znajduje się jedyny w mieście kort tenisowy. Dodajmy kort betonowy, który często służy jako boisko piłkarskie. Mieszkańcy okolicznych bloków, twierdzą, że zarządca kortu, czyli Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko -Własnościowa nie interesuje się obiektem.

- Szczerze mówiąc to dawno tu nie widziałem, aby ktoś grał w tenisa. Ale nie ma się czemu dziwić patrząc na stan kortu. Przydałby się remont nawierzchni oraz ogrodzenie – mówi jeden z mieszkańców osiedla. 


Piłkarska reprezentacja Polski w kiepskim stylu pożegnała się z MŚ w Niemczech. Patrząc na opłakany stan boisk m.in. w małych miastach, naprawdę trudno oczekiwać sportowych wyników na światowym poziomie. Szkoda tym bardziej, że o następcach Deyny, Bońka czy Szarmacha możemy jedynie pomarzyć.


e-Grajewo.pl

niedziela, 5 grudnia 2021

JUNIOR CUP 2021

niedziela, 5 grudnia 2021

Finał Wojewódzki Licealiady w szachach

Komentarze (28)

O co chodzi z tym "po marzyć" w ostatnim zdaniu? Po kim lub może po czym możemy marzyć?

Panowie u władzy , to wasze zadanie aby w wolnych miejscach na terenie miasta w w szczególnosci przy blokach były boiska do piłki noznej / małe / i wstawione kosze. Wielkie debaty na temat " niezagospodarowanej młodzieży. Nic w swojej kadencji nie zrobiliście w tym kierunku. Młodzież nie ma gdzie grać. Najlepiej zróbcie jeszcze kilka miasteczek RUCHU DROGOWEGO, które są dla nikogo nie przydatne.
Potraficie tylko wycinać drzewa i nic więcej.

Fajny artykuł, podyskutujmy. Idą wybory niech radni zajmą się tymi boiskami.

PANIE DYREKTORZE ZADM, Przed kilku laty obiecał pan zrobienie boiska za blokami 60 i 77 przy ul. Wiktorowo. FATA MORGANA - do dzisiaj nic nie ma. Małe dzieci kopią piłkę w tumanach kurzu i piachu. Robią sobie prowizoryczne brami, które vwielokrotnie są zagrożeniem dla ich zdrowia. Pana natomiast interesują tylko podwyżki czynszów i to dlatych co solidnie płacą. Niech pan jako gospodarz blkoków ADM zrobi coś od siebie a nie tylko ściąganie
haraczu za życie w slamsach grajewskich, bo tak w niedługim czasie będą wyglądały bloki i osiedla przez pana zarzadzane.
Burmistrzowie i radni też możecie otworzyć oczęta gdyż macie chyba jakąś misje do spełnioenia, a nie tylko głupiegadanie.

Na osiedlu Centrum rowniez potrzebne jest boisko do polki noznej , bo nie ma tam warumkpw do gry w pilke . Wiekszosc mlodziezy musi wynajmowac hale by pograc na narmalnym boisku a nie wszystkich na to stac .Gdy by byly warunki do gry w pilke mozna by bylo zrobic nawet tz "sezon" gdzie mlodziez z calego grajewa mogli by powalczyc miedzy soba o jakis skromny puchar , ale nikt nie mysli o mlodziezy i wywalaja pieniadze za przeproszenie w tz "gówno"

chodzi o to ze mozemy pomarzyc o tym ze bedzie jeszcze tak dobry pilkarz w reprezentacji polski jak boniek, szarmach i deyna....
spostrzegawczosc wasza mnie zadziwia

Gównierze zamiast kopać piłkę na boisku szkolny , wybijają szyby w oknach w bloku nr 1. To nie jest miejsce na kopanie piłki .SMLW ma w nosie swoich lokatorów i ich spokój . Nie musimy słuchać wulgarnych słów . Płacąc czynsz mamy prawo żądać spokoju, a za wybite szyby w oknach niech zwraca spółdzielnia. Zeby zapłaciła kilka razy to może by był spokój. Prezesie wprować się na kilka dni do bloku nr 1, a jeszcze szybciej uciekniesz ,tak gówniarze umilają życie.Może zrozumiesz lokatorów.

a ja tam nie wirze w zadne obiecanki to już się robi nudne

Wdzisiejszych czasach a bynajmniej w Grajewie,młodzież jest lekceważona i poniżana przez władze jak i przez starsze osoby.Brak boisk jest wynikiem tego że wszyscy o nas już zapomnieli,dlatego rośnie przestępczośc w naszym mieście,a ci którzy mają pieniądze uciekają stąd do większych miast.Panie Burmistrzu oraz radni naszego powiatu,niekażdy kto ma 15-25lat chodzi nacpany albo pijany ajeśli już to sami panowie widzą że boiska są potrzebne w naszym mieście.POTRZEBNE....

hehe patrze ze ten temat jest bez sesu jak ktos chce sobie wypic czy sie nacpac to jakeis glupie boisko go od tego nei odciagnie wiec powodzenia w tej jak dla mnei bezsesownej akcji .., prosic burmistrza i radnych zawsze mozna ale prawie nigdy nie dostaje sie tego o co sie wlaczy niestety to jest Polska ... w Niemczech boiska w szkolach czy przy blokowiskach sta takie jak u nas ma warmia a nie kawalek wylanego asfaltu . czy oni mysla ze takie boisko to jest do grania w pilke ? niech zagraja to zobacza.

Beda boiska !!! bedą lepsze wyniki w pilce noznej !!!! beda pilkarze !!! znajda sie zdolni !!! zaistnieje Polska pilka nozna !!!! tyle powiem .... wiec do roboty

Na Centrum Koło Parkingu(za kosciołem) Postawili Kosze Tylko Moze Ktos By Tam Asfalt Wylał Bo w KOsza Na Trawie Trudno Grac:P;/

Pod blokiem nr 14 na os. południe brakuj boiska na którym młodzież mogła by grać w piłkę nożna. Przecież są fundusze z umi na boiska piłkarskie to czemu burmistrz ich nie wykorzysta na zrobienie boiska.

zkadzam sie ze pod 14 powinno pyc boiskiem do jezzenia rolkami i rowerami

kiedys juz prosilem za pomoca e-Grajewo o interwencje w sprawie boiska do koszykowki na os.Poludnie za blokiem 62 i nic :( wladz miasta to chyba zbytnio nie obchodzi...

aha, jest jeszcze jeden kort do tenisa, na lecznicy na ul.Konopskiej, mozna tam spokojnie pograc, tylko trzeba poprosic o klucz...

pozdrawiam

MOŻE KTOŚ POMYŚLI O OSIEDLU PIASKI.TAM DZIECI I MŁODZIERZ
NIE MAJĄ GDZIE GRAĆ W PIŁKĘ.

Władze Grajewa widocznie nie jest przychylne dla sportu. Modernizacja stadionu - spóźnina, murawa na SP 4 - kompromitacja, brak stadionu lekkoatletycznego, co podkreślają sami nauczyciele wf. Czas rozliczyć radnych, szanowni wyborcy.

Jedyn slowem zal , zal , zal ...
Grajewo to dziura ,która dosłownie nie ma czym sie pochwalic .. Kiedy mieli wybudowac skatepark nie wiem czy to mozna tak nazwac po tym co zrobili, to stracilem nadzieje ze tu cokolwiek powstanie =/ mam 15 lat a wiecie kiedy bylem ostatnio w kinie ?? w 1 klasie ! , juz nawet nie pamietam jak kino wygląda .. mieli wybudowac basen .. eh
I powiedzcie czy tu ktos zechce w inwestowac ? oO
Autobusy to ja nie wiem chyba z przed wojny .. Ale najbardziej to ja sie załamałem po tym jak wybudowali "skatepark" przeciez to bylo mozna wynając jakos porządno firme , to ja juz 10 min pochodzilem po necie i znalazlem z 15 firm zajmującym sie profesionalnie budowaniem skateparków bo jak juz robic cos to porządnie a nie na odpie**** ... zal .. heh jedynie co u nas sie zmienia to pora roku nic pozatym choc moze po wyborach cos sie zmieni bo narazie to moja prababka dożyje 200 niz wybudują tu coś porządnego a te skateparki bo juz nie moge to ja z kolegami to bym wybudowal takie same za darmo w tydzien ..

pzdr

.........Moim zdaniem Powinni zrobic cos w tym Grajewie gdzie Młodziesz mogła by czyms sie zając, i przytym Dobrze sie bawic .

ja mam tylko jedno pytanko mamy gdzie grac bo za os.mlodych jest boisko i nawet sa bramki tylko tyle ze tam trawa to siega do pasa czy ktos moze sie tym zainteresowac juz nawet nie chodzi o to zeby tam jakas nowa mirawe sadzic czy bramki wymieniac chodzi tylko o to zeby ktos mogl co jakis czas przyjechac jakims ciagnikiem z kosiarka i sciac te chwasty :P Pozdro dla PILKARZ

w niedługim czasie zostanie dosiana trawa na stadionie miejskim,koszt około 10 tyś. złotych to nazywa się gospodarność władz.Lepiaj zróbcie im boisko treningowe niż remontować co dwa lata. kupcie lepiej maszyny do pielęgnacji trawy,wyniesie to taniej i z większym pożytkiem.
Jeżeli chodzi o boiska to zapomnijcie,żeby coś powstało ciekawego,w Grajewie wśród władz nie ma ludzi z inicjatywą ,wystarczy popatrzeć na radnych ,ludzie mało kompetentni.Zróbcie boisko z sztycznia nawierzchnią, a będą ludzie przyjeżdżli z okolicy żeby pograć. Miasto 23 tyśięczne niema nawet jednego kortu do tenisa

może mozna było by pomyśleć o jakiejś pikiecie pod urzędem miejskim, moze zblokowaniu jakiejś głównej ulicy w mieście, może wtedy władze zaczną sie interesować czymś kolwiek

Na piaskachajcie takie boisko a nie kurde nie ma gdzie grac

o drogi i chodniki to zadbają a żeby dobre boisko do piłki nożnej zrobili to nie mają szmalu

Moim zdaniem powinno się zrobić porządne boisko koło szkoły TeECHNIKUM przychodzi tam duzo osób ale graja tylko na 1 kosz bo drugi jest krzywy,po deszczu zostają duże kałuże :/:/:/ TRZEBA COŚ Z TYM ZROBIĆ!!

Dajcie spokój...Ludzie sie dziwią, że młodziez jest teraz taka zdemoralizowana. ze wybija szyby w oknach, ćpa, pije, pali itd. A co ma robic, kiedy po południu nie ma się czym zająć, gdzie wyjść?? Boiska są do prawdy w opłakanym stanie. Dziurawy asfalt, popękane, cienkie tablice, brak siatek lub łańcuchów na obręczach, które swoją drogą i tak są powykrzywiane. Popieram gracza, boisko przy jednostce przydałoby sie wyremontować...

na tym korcie na poludniu wychowal sie Strózik a teraz bedzie gral w II lidze :] no ale fakt trzeba cos zrobic w miescie

popieram "mieszkanke" słyszałem nieraz słowa które padają podczas gry tych niby "piłkarzy" pod blokiem nr 1 na oś.południe...najlżejsze to chyba "ku.." wyzywaja się niesamowicie, a młodsze dzieciaki słuchają tego slongu z zapartym tchem....nie jestem przeciwnikiem sportu ale może czasami strażnicy lub policja zawitała by na rutynowa kontrole...?

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.