Wójt Gminy Radziłów ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
SEKRETARZA GMINY
- Określenie stanowiska urzędniczego:
Sekretarz Gminy – 3/4 etatu
- Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne
- posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach , o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletniego stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w tych jednostkach lub czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletniego stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- znajomość obsługi komputera na poziomie co najmniej dobrym.
- Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
- dyspozycyjność,
- umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,
- zdolność podejmowania decyzji.
- znajomością przepisów n/w ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu Pracy.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 86 273 71 10 w godzinach pracy Urzędu
Komentarze (0)