Minął już prawie miesiąc jak uczniowie klas 1-3 wrócili z nauczania zdalnego do szkolnych ławek. Jest to dobry czas na krótkie podsumowanie minionych tygodni. Klasa 3a pod kierunkiem swojej wychowawczyni podjęła szereg aktywności twórczych, które doskonale kształtowały kompetencje kluczowe i rozwijały zainteresowania uczniów. W pierwszym tygodniu trzecioklasiści nie zapomnieli o swoich dziadkach. Z okazji ich święta przygotowali drobne upominki i życzenia. W ramach dnia bezpiecznego Internetu wykazali się pomysłowością i stworzyli oryginalne projekty robotów
z wykorzystaniem materiałów wtórnych.
Kolejne dni upłynęły im na wesołej zabawie ze śniegiem w roli głównej. Kolejnym zadaniem, z którym uczniowie poradzili sobie bardzo dobrze, była praca metodą projektu. W czasie nauczania zdalnego klasa została podzielona na zespoły, a wyłonieni liderzy czuwali nad przygotowaniem elementów makiety do osady Wikingów. Było to niezwykle trudne zadanie, ponieważ uczniowie porozumiewali się za pomocą komunikatorów głównie w aplikacji Teams, tworzyli grupy zadaniowe, wymieniali się informacjami dotyczącymi całokształtu podjętych działań. Przy współpracy rodziców, która stała się okazją do wspólnego spędzenia czasu, stworzyli bardzo piękne elementy. Po powrocie do szkoły trwały prace nad złożeniem poszczególnych fragmentów w całość. Efekty wspólnych zmagań były zdumiewające.
Nauka zdalna nie przeszkodziła w realizacji zadań edukacyjnych, a jedynie stworzyła nowe możliwości współpracy. Okazało się, że w połączeniu
z dobrą zabawą sprawiła nawet uczniom ogromną frajdę. - Wychowawczyni klasy 3a