Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL rusza z nową kampanią!
Kampania stworzona jest z myślą o wzmocnieniu wizerunku najcenniejszej marki SM MLEKPOL - Łaciate. Kampania skupia się na Śmietance Łaciatej 12%.
Kampania opierać się będzie na spotach emitowanych w TV, Internecie oraz platformach VOD. Zadaniem nowego spotu reklamowego jest zaprezentowanie naturalności Śmietanki oraz jej wspaniałego kremowego smaku, który idealnie komponuje się z aromatyczną, nie tylko poranną, kawą. Głównym celem kampanii jest budowanie i kształtowanie świadomości klientów na temat marki Śmietanki – Łaciate.
Kampania ruszyła 2 listopada br. i potrwa do 16 grudnia 2012 r.
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL to niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia około 14% pozyskiwanego w kraju surowca. MLEKPOL jest producentem znanych i cenionych przez klientów marek: Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim.