czwartek, 28 marca 2024

Wiadomości

  • 3 komentarzy
  • 11034 wyświetleń

Telewizyjny debiut "Mrągowskiej"

10 maja 2013 r. wystartowała launch-owa kampania promocyjna najbardziej znanej na rynku maślanki – Maślanki Mrągowskiej, produkowanej przez Spółdzielnię Mleczarską MLEKPOL. Będzie to pierwsza w Polsce kampania telewizyjna tego typu produktu.

W ramach kampanii, nowy spot reklamowy emitowany będzie w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN oraz w stacjach niszowych: TVN Style, TVN 7, TVN 24, Puls, TVN Meteo, stacjach platformy Polsat (m.in. Polsat2, TV4, Polsat Cafe, Film, News), AT Media, a także w stacjach niszowych TVP (TVP Kultura, Seriale, Historia i Polonia). Kampania telewizyjna zostanie podparta równoczesną emisją spotów TV w Internecie na największych i najbardziej zasięgowych  platformach/witrynach video - VOD: Onet, WP, Ipla oraz Iplex.
   
Kampania, która potrwa do 23 czerwca 2013 r., będzie podkreślać zalety dobroczynnego wpływu Maślanki Mrągowskiej na zdrowy styl życia. Celem kampanii jest rozbudzenie zainteresowania produktem nowej, młodszej grupy odbiorców, która do tej pory po maślankę sięgała sporadycznie oraz zbudowanie pozytywnego przekazu dla obecnej, dojrzałej grupy docelowej. Głównym celem komunikacji jest bowiem przekonanie, że spożywanie maślanki to świetna długoterminowa inwestycja w samego siebie.

Nowa akcja promocyjna Maślanki Mrągowskiej jest doskonałą drogą do wzrostu świadomości marki wśród konsumentów oraz wzrostu sprzedaży produktu.

Producentem Maślanki jest SM Mlekpol z Grajewa, niekwestionowany lider mleczarstwa w Polsce. Skupuje i przerabia około 15,7% pozyskiwanego w kraju surowca, znana jest z wyrobów pod markami Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 11 zakładów zlokalizowanych w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim - First Communications Białystok

 


czwartek, 28 marca 2024

Kronika policyjna

Komentarze (3)

SZANOWNI PAŃSTWO ! Moim skromnym zdaniem - to te pieniążki - zapewne grube setki tysięcy złociszków przeznaczyliby na podwyżki wypłat dla najmniej zarabiających albo na pozyskanie nowych miejsc pracy ! Reklama ! ? Po co ? Dla dobrego produktu nie trzeba żadnej reklamy ! Załatwi to i to całkowicie za darmo poczta pantoflowa ! Kuma kumie powiedziała itd , itp aż się cała Polska dowiedziała , że MAŚLANKA MRĄGOWSKA 100 letniemu dziadkowi w łóżku wigoru tak dodała aż się babka ze zdziwienia za uchem jednym i drugim podrapała ! A później jak spełniona 18 latka młodości snem zachrapała ! DOBREJ NOCKI PAŃSTWU !!!

Panie Leszku, nie znasz sie pan nic a nic na marketingu. W zgorzelcu czy szczecinie nic nie wiedza o mragowskiej. kupuja w lidlu taka pyszna maslanke z zelatyna wieprzowa. a teraz sie dowiedza. moze tez klikna i zobacza gdzie te mragowa i gdzie ten mlekpol. poza tym gdyby te pieniazki przeznaczyli na tych najmniej zarabiajacych ( a znam paru takich) to oni w zwyczajny sposob rozpuscili by ta kase zamiast ja zainwestowac w swoje gospodarstwo. dziekuje dobranoc

SZANOWNA PANI KAROLINO ! Po części z Panią zgodzę się co do końcówki Pani wpisu ! Trzeba " dać " tym , którzy potrafią zainwestować w DOBRO każdy 1 grosz ! A przed wydaniem choćby 1 złotówki ją 10 razy oglądają ! Miałem właśnie na myśli takich a nie takich - jak ja byłem kiedyś ! Co do reklamy to podtrzymuje to co napisałem i potwierdzam to starodawnym przysłowiem " Echo o złym niesie daleko a o dobrym jeszcze dalej " !!! Jeśli ta maślanka będzie tym DOBREM to nie będzie jej potrzebna żadna reklama ! A jeśli ZŁEM to nie pomogą jej nawet miliardowe reklamy !!! Zazwyczaj jest tak, że towar za bardzo reklamowany jest bardziej przez konsumenta podejrzany bo krowa która dużo i głośno ryczy mniej mleka daje lub daje je wściekłe ! Więc uważajmy co kupujemy nawet wtedy gdy danego produktu reklamę widzimy na każdym kroku !Ja również dziękuje ! POZDRAWIAM ! DOBREJ NOCKI !!!

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.