- Rajd jest imprezą kwalifikowaną, wymagającą od uczestników odpowiedniego sprzętu i wyposażenia oraz sprawności fizycznej.
- W rajdzie mogą brać udział drużyny zorganizowane oraz turyści indywidualni.
- Osoby niepełnoletnie biorą udział w rajdzie wyłącznie pod opieką i na odpowiedzialność rodziców lub prawnych opiekunów.
- Ilość miejsc na poszczególnych trasach jest ograniczona, o przyjęciu decyduje kolejność kompletnych zgłoszeń.
ZGŁOSZENIA
Warunkiem przyjęcia na rajd jest nadesłanie do 20 stycznia 2011 r. włącznie (liczy się data wpływu do organizatora) następujących dokumentów:
1. Karty zgłoszenia
2. Kserokopii legitymacji PTTK (z obu stron) z aktualnie opłaconymi składkami,
3. Kserokopii Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego,
4. Kserokopii wpłaty całości wpisowego.
Zgłoszenia należy przesłać na adres: poczta@suwalki.pttk.pl lub faksem pod nr: 087 566 79 47 albo na adres:
Oddział PTTK w Suwałkach, ul. T. Kościuszki 37, 16-400 Suwałki.
wtorek, 10 grudnia 2024
sobota, 7 grudnia 2024
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone
Komentarze (0)