OGŁOSZENIE
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grajewie ul. Mickiewicza 3
ogłasza nabór na stanowisko:
SEKRETARZA
Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Grajewie
wymiar etatu: 3/5
1.Wymagania niezbędne:1) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
3) nieposzlakowana opinia,
4) posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
5) znajomość języka polskiego,
6) posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego prawniczego lub ukończone studia magisterskie na kierunku administracja,
7) mile widziane zaświadczenie uprawniające do pełnienia funkcji sekretarza zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności na podstawie § 23 rozporządzenia Ministra Gospodarki, pracy i Polityki Społecznej z 15.07.2003r w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności /Dz.U Nr 139, poz.1328/,
8) staż pracy - co najmniej 2 lata,
9) predyspozycje osobiste związane z procesem efektywnego komunikowania się i wzajemnego oddziaływania w relacjach z petentami, przełożonymi i współpracownikami,
10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:1. Znajomość przepisów:
1) kodeksu postępowania administracyjnego;
2) ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy;
3) ustawy prawo o ruchu drogowym i rozporządzeń wykonawczych do ustawy;
4) ustawy o ochronie danych osobowych;
5) ustawy o samorządzie powiatowym oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy.
2. Umiejętność interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa.
3. Umiejętność obsługi komputera i programu EKSMOoN oraz urządzeń biurowych.
4. Umiejętność przygotowywania decyzji administracyjnych.
5. Zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej.
6. Zdecydowanie i konsekwencja w działaniu; komunikatywność i umiejętność współpracy.
7. Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
3. Zakres podstawowych obowiązków:
1.Udzielanie informacji interesantom w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopnia niepełnosprawności i wydawanie kart parkingowych, wydawanie niezbędnych druków oraz przyjmowanie korespondencji.
2. Obsługa posiedzeń składów orzekających.
3. Sporządzanie protokołów posiedzeń składów orzekających.
4.Wprowadzanie danych do Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności.
5. Pisanie projektów orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
6.Analiza formalno-prawna i przygotowywanie dokumentacji odwoławczej do Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Białymstoku.
7.Przeprowadzanie analizy sposobu rozpatrzenia w Wojewódzkim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Białymstoku, złożonych odwołań od orzeczeń Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Grajewie.
8.Przekazywanie wniosków z analizy sposobu rozpatrzenia złożonych odwołań – członkom składów orzekających ,
9.Przygotowywanie dokumentów do wysłania i zanoszenie do Urzędu Pocztowego.
10.Wykonywanie innych ważnych dla funkcjonowania Powiatowego Zespołu zadań określonych przez Przewodniczącego Zespołu,
11. Zastępowanie Przewodniczącego Zespołu w czasie jego nieobecności,
4. Warunki pracy.
Wymiar zatrudnienia: 3/5 etatu.
Praca w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grajewie oraz w czasie pracy składów orzekających Powiatowego Zespołu.
Osoba zatrudniona na stanowisku sekretarza, zostanie powołana zgodnie z § 18 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie orzekania
o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności na członka Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Grajewie.
Warunkiem niezbędnym do pełnienia funkcji sekretarza jest odbycie szkolenia organizowanego przez Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
w Białymstoku i uzyskanie stosownego zaświadczenia.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys - C.V.,
3) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje,
4) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy,
5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych potwierdzone własnoręcznym podpisem,
6) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzone własnoręcznym podpisem,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub za umyślne przestępstwa skarbowe i nieposzlakowanej opinii potwierdzone własnoręcznym podpisem,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm./ potwierdzone własnoręcznym podpisem,
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458 ze zm.), jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Uwaga:
Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 5 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.
Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458 ze zm.), informujemy, iż w sierpniu 2014r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Konkurs na stanowisko sekretarza Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Grajewie”, w terminie do dnia 06.10.2014 r. na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grajewie, ul. Mickiewicza 3.
Dla ofert wysłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.
Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
W terminie 7 dni roboczych po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną poinformowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grajewie.
Grajewo, dnia 24 września 2014 r.
Kierownik
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Grajewie
Anna Maria Świderska
Komentarze (0)