Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są dodatkowe.
1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
1) jest obywatelem polskim;
2) posiada wykształcenie co najmniej wyższe zawodowe administracyjne;
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
4) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego;
b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
c) ustawy Prawo oświatowe,
d) ustawy o funduszu sołeckim,
e) ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,
f) ustawy o pracownikach samorządowych;
środa, 16 kwietnia 2025
wtorek, 15 kwietnia 2025
gdzie można dowiedzieć się więcej?
Z pewnością na miejscu.
© Copyright 2025, Wszelkie prawa zastrzezone