BURMISTRZ MIASTA GRAJEWO
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA
W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo,
Określenie stanowiska: podinspektor w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,
- posiadanie minimum rocznego stażu pracy,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku gospodarka przestrzenna lub inżynierskiego na tym samym kierunku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań):
- posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności w administracji samorządowej,
- umiejętność sporządzania pism urzędowych,
- znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych,
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy,
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
- sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.
- Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku :
- sprawne i terminowe załatwianie spraw urzędowych,
- systematyczne zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa niezbędnymi do prawidłowego wykonania obowiązków służbowych i ich stosowanie w praktyce,
- opracowywanie informacji i propozycji do projektu budżetu miasta w zakresie powierzonych obowiązków,
- prowadzenie postępowań w sprawach o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie rejestru (także graficznego) wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowywanie decyzji stwierdzających wygaśnięcie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie spraw związanych z ochroną konserwatorską zabytków i innych wynikających ze współdziałania z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków ,
- prowadzenie rejestru zabytków (gminnej ewidencji zabytków) i spraw dotyczących ochrony zabytków,
- przygotowywanie postanowień opiniujących projekty podziału nieruchomości,
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku podinspektora:
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Warunki pracy bezpieczne. Budynek Urzędu piętrowy nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane z analizą i stosowaniem przepisów prawa oraz obsługą komputera i urządzeń biurowych. Współpraca z pracownikami Urzędu, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia Ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Grajewo, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
8. Wymagane dokumenty:
- formularz zgłoszeniowy,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących co najmniej roczny okres zatrudnienia lub - w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru - zaświadczenie pracodawcy o zatrudnianiu pracownika, zawierające informacje o długości okresu zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku gospodarka przestrzenna lub inżynierskiego na tym samym kierunku,
- podpisane czytelnie przez kandydata i złożone na oddzielnych kartkach pisemne oświadczenia:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,
- w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W przypadku gdy kandydat posiada doświadczenie zawodowe należy dołączyć dokumenty potwierdzające.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane przez podmiot wystawiający dokument, a w przypadku dokumentów wystawianych przez kandydata podpisane czytelnie przez niego.
9. Wymiar etatu: 1 etat.
10. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo w godz. pracy Urzędu tj. w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od 730 – 1530, w środę od 730 – 1700.
Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata i kontaktowym numerem telefonu oraz dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Nieruchomości i Planowania Przestrzennego” w terminie do 17 października 2016 r. do godz. 1530. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu.
Burmistrz Miasta informuje kandydatów, że oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów i danych wymaganych w dokumentach oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania ofert.
Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Burmistrza dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone.
Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru. O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem.
Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.
11. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 86 273 08 824.
Grajewo, 2016-10-06