Ogłoszenie z dnia 2016-11-04 - Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo,
1. Określenie stanowiska: podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej
2. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego lub inżynierskiego na kierunku energetyka lub kierunkach pokrewnych,
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań):
1) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji,
2) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
3) znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych,
4) samodzielność, umiejętność organizacji pracy,
5) komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
6) sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.
4. Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku :
1) realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo energetyczne, w tym w szczególności:
a) sporządzanie projektów założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Grajewo,
b) sporządzanie planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Grajewo;
2) nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze gminy, określonej w ,, Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” oraz nad realizacją zadań wynikających z ,, Planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” - w tym również monitorowanie danych,
3) współpraca z przedsiębiorstwami energetycznymi w celu zapewnienia spójności pomiędzy planami rozwojowymi przedsiębiorców energetycznych a ,, Założeniami do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” oraz ,, Planem zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe”,
4) opiniowanie rozwiązań proponowanych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,
5) uzgadnianie rozwiązań wnioskowanych przez odbiorców lub określonych w trybie ustalenia warunków zabudowy w zakresie gospodarki energetycznej dla nowych inwestycji lub zmiany sposobu użytkowania,
6) opiniowanie i uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji, obiektów modernizowanych oraz w istniejących budynkach w przypadku zmiany źródła ciepła,
7) uzasadnienie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach oraz instalacjach energetycznych na obiektach gminy,
8) prowadzenie bazy danych o gospodarce energetycznej w obiektach gminy,
9) monitorowanie i analiza zużycia energii i poboru mocy w obiektach gminy,
10) nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego na terenie gminy,
11) prowadzenie działalności informacyjnej w dziedzinie użytkowania energii i eksploatacji urządzeń energetycznych , skierowanej do użytkowników obiektów komunalnych oraz mieszkańców gminy,
12) propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii,
13) analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie,
14) świadczenie doradztwa energetycznego dla zarządzających placówkami miejskimi,
15) propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii,
16) opracowanie i aktualizacja Planu gospodarki niskoemisyjnej,
17) koordynacja i monitorowanie realizacji działań w zakresie obniżenia zużycia energii poprawy efektywności energetycznej, wykorzystania Odnawialnych Źródeł Energii i działań modernizacyjnych zmniejszających emisje zanieczyszczeń, wskazanych w Planie Gospodarki Niskoemisyjnej , realizowanych przez jednostki miejskie,
18) monitorowanie realizacji działań w zakresie obniżenia zużycia energii poprawy efektywności energetycznej, wykorzystania Odnawialnych Źródeł Energii i działań modernizacyjnych zmniejszających emisje zanieczyszczeń, wskazanych w Planie Gospodarki Niskoemisyjnej, realizowanych przez jednostki poza gminne,
19) planowanie środków na zadania Planu Gospodarki Niskoemisyjnej (budżet, Wieloletnia Prognoza Finansowa , aplikacje o środki z funduszy zewnętrznych),
20) koordynacja działań w zakresie kompleksowej informacji dotyczącej energetyki i gospodarki niskoemisyjnej,
21) realizacja zadań wynikających z przepisów Ustawy Prawo energetyczne w zakresie dodatków energetycznych , w tym przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków energetycznych wraz ze sprawdzeniem prawidłowości ich wypełniania,
22) przygotowanie decyzji o naliczeniu dodatków energetycznych dla osób uprawnionych zgodnie z obowiązującymi przepisami
. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo w godz. pracy Urzędu tj. w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od 730 – 1530, w środę od 730 – 1700.
Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata i kontaktowym numerem telefonu oraz dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Komunalnej ” w terminie do 21 listopada 2016 r. do godz. 1530. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu.
Formularz zgłoszeniowy.doc (DOC, 33 KB)
piątek, 22 listopada 2024
sobota, 23 listopada 2024
Komentarze (0)