1. Określenie stanowiska: inspektor w Wydziale Finansowym
2. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy): a) posiadanie obywatelstwa polskiego, b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora, d) posiadanie 5 letniego stażu pracy e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) nieposzlakowana opinia, g) posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku ekonomia h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
3. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań): a) posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności w administracji samorządowej, b) umiejętność sporządzania pism urzędowych, c) znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych, d) samodzielność, umiejętność organizacji pracy, e) komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, f) sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.
4. Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku :
1) sprawne i terminowe załatwianie spraw urzędowych,
2) uczestniczenie w szkoleniu zawodowym i podnoszenie kwalifikacji drogą samokształcenia,
3) dbanie o stan techniczny narzędzi pracy i urządzeń oraz estetykę stanowiska pracy,
4) systematyczne zapoznawanie się z ukazującymi się przepisami prawnymi niezbędnymi do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych,
5) prowadzenie rachunkowości w systemie komputerowym w zakresie ewidencji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
6) prowadzenie ewidencji księgowej polegającej na wprowadzaniu wpłat opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych wraz z egzekucją należności z tego tytułu,
7) księgowanie przypisów i odpisów opłat zgodnie z rejestrami przypisów i odpisów, wpłat i zwrotów w oparciu o Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont w zakresie ewidencji podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego i sprawowanie kontroli prawidłowości ich sporządzania przez osobę prowadzącą rejestry,
8) prowadzenie dokumentacji w zakresie zaległych opłat, wystawianie i wysyłanie upomnień, przygotowywanie do podpisu i wysyłanie tytułów wykonawczych oraz informowanie przełożonych o stanie zaległości, współpraca w tym zakresie ze skarbnikiem i radcą prawnym Urzędu Miasta,
9) prowadzenie dokumentacji odsetek przy wpłatach wnoszonych po terminie,
10) sporządzanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami dla uprawnionych organów i skarbnika miasta,
11) przestrzeganie przepisów właściwych ustaw i rozporządzeń w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia > Aktualne informacje i ogłoszenia bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo
piątek, 22 listopada 2024
sobota, 23 listopada 2024
No grajewiacy kandydowac!
dlaczego to ogłoszenie jest w ofertach i promocjach-dziwne