Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Ich cechą charakterystyczną jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.
Wyróżniające się akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii Mlekpolu odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki Mazurski Smak. Intensywne działania reklamowe w połączeniu z malarską formą ponownie zapewnią dobrą widoczność kampanii, która zachęca do spróbowania produktów, łączących tradycję z nowoczesnością.
Komunikację marketingową rozpoczynamy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzą się do przygotowania dań na świąteczny stół. Właśnie w tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne, akwarelowe animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów - naturalność, czystość oraz sielankowy klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa - mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 rok. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka pokazane zostaną w kontekście mazurskiego lata, naturalnie kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display będą też wsparciem w okresie Bożego Narodzenia, aby w tym magicznym czasie konsumenci mogli cieszyć się produktami przywodzącymi na myśl uwielbiane smaki z kuchni babć. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska Brand Manager marki oraz agencje Los Mejores oraz Wavemaker.
czwartek, 23 października 2025
piątek, 10 października 2025
Biuro Podróży
Restauracja
Pozycjonowanie
Dom Pogrzebowy
WeselaPrzyjęcia
CentrumMateriałów
Pensjonat & SPA Rajgród
Stomatologia MedycynaEstetyczna
Szkoła Policealna
Pracuj.pl© Copyright 2025, Wszelkie prawa zastrzezone

Komentarze (0)