sobota, 13 kwietnia 2024

Wiadomości

  • 7 komentarzy
  • 3334 wyświetleń

Grajewo. SP 4 - nasi laureaci

Dobiegły końca Wojewódzkie Konkursy Przedmiotowe organizowane przez Podlaskiego Kuratora Oświaty. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Grajewie może poszczycić się dwójką LAUREATÓW Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO. Są nimi: MAJA LAURA NIEDZIOŁKO i MICHAŁ WIRKOWSKI, przygotowani przez p. Alicję Deresz - Armatę i p. Agnieszkę Sokołowską. Zaszczytny TYTUŁ FINALISTY Z JĘZYKA POLSKIEGO uzyskali: VICTORIA BORYS i MICHAŁ WIRKOWSKI, których przygotowywał p. Waldemar Koniecko.


Składamy gratulacje uczniom, nauczycielom i rodzicom.

Uczniowie szkół podstawowych mogli brać udział w trzynastu konkursach z następujących przedmiotów: język polski, język angielski, język rosyjski, język niemiecki, język francuski, język białoruski, matematyka, fizyka, chemia, biologia, historia, geografia i informatyka. We wszystkich konkursach wystartowało około 5 tysięcy uczniów w etapie szkolnym.

Do etapu rejonowego zakwalifikowało się 1098 uczniów, a do etapu wojewódzkiego już tylko 266. Połowa z tej liczby uzyskała tytuł finalisty.


Zapraszamy do przeczytania wywiadu 
"Czwórki" z laureatami  Wojewódzkich Konkursów Przedmiotowych:

SP 4: Jakie to uczucie znaleźć się w gronie najlepszych uczniów z języka angielskiego?
Maja: Ekscytujące! Czuję się spełniona i dumna z własnego sukcesu. Kiedy dowiedziałam się, że zostałam laureatką, ogarnął mnie stan euforii i chodziłam uśmiechnięta przez cały dzień.
Michał: Trudno mi wskazać uczucie, ale zdecydowanie jestem szczęśliwy, a przede wszystkim bardzo z siebie dumny. Mogę powiedzieć z satysfakcją, że osiągnąłem swój cel, jednak będę walczył o więcej.

SP 4: Jak wspominacie czas przygotowań do konkursów? Co było dla Was motywacją?
Maja: Nie było to zbyt trudne, ponieważ bardzo motywowała mnie perspektywa zwycięstwa. Wiedziona tą energią, nie zniechęciłam się i wszystko szło jak po maśle.
Michał: Same przygotowania nie były zbyt trudne, zważając na to, że miałem zdecydowanie za dużo materiału, więc byłem na wszystko gotowy. Starałem się, aby nie zawieść wszystkich, którzy włożyli we mnie tonę pracy i wysiłku.

SP 4: Co poradzilibyście młodszym koleżankom i kolegom, którzy w przyszłości będą ubiegać się o tytuł laureata Wojewódzkich Konkursów Przedmiotowych?
Maja: Ważne jest, aby zawsze wierzyć w siebie i nigdy się nie poddawać. Trzeba obrać sobie jakiś konkretny cel i uparcie do niego dążyć.
Michał: Przede wszystkim skupić się na swoim celu i ciężko, ale z zapałem pracować. Choć z początku może się to wydać monotonne i nudne, wynik jest zdecydowanie tego wart. Zawsze trzeba w siebie wierzyć.

SP 4: Jakie macie zainteresowania?
Maja: Na co dzień uwielbiam rysować ołówkiem i słuchać muzyki. Odstresowuje mnie to i pozwala uporządkować myśli.
Michał: Bardzo lubię słuchać muzyki, jak i sam ją tworzyć. Chętnie również jeżdżę na rowerze. Wykonując te czynności, mogę odpocząć od problemów i od świata.

SP 4: Ulubiona książka?
Maja: Moją ulubioną serią są książki o Sherlocku Holmesie, ponieważ jest w nich wiele brytyjskiej kultury, która także mnie interesuje.
Michał: Szczerze mówiąc, to nie czytam żadnych książek poza lekturami.

SP 4: Jakie są Wasze plany na przyszłość?
Maja: Chciałabym zostać architektem, choć wiem, że do tego droga daleka. Najpierw szkoła średnia, profil matematyczno-fizyczny. Czeka mnie dużo pracy, ale jestem ambitna, uparta i wierzę w swój sukces.
Michał: Na początek chciałbym wybrać dobrą szkołę średnią, a po jej ukończeniu studia, by w przyszłości godnie żyć. Chciałbym również zorganizować studio muzyczne i zostać producentem.


Dziękujemy za rozmowę i życzymy dalszych sukcesów.

SP 4 Grajewo

 

Komentarze (7)

no i ellegancko gratulacje

Brawo uczniowie, brawo nauczyciele.

Brawo Waldek. Super. Brawo uczniowie.

W powiecie tylko oni.

Gratulacje Victoria!!

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.