Kultura i rozrywka

  • 20 komentarzy
  • 8296 wyświetleń

Foto tygodnia

Grajewo 2005

Targowica –zamknięty kontener
( informacja od czytelnika e-Grajewo.pl)
Mr. L

Komentarze (20)

To swiadczy o dwoch rzeczach:
1. wychowanie i inteligencjaspoleczenstwa
2. ze jeden kontener to za malo i moze warto pokusic sie o cos z wiekszym otworem na smieci?

ale pelno humoru w tych zdjeciach ach moj boze jeszcze foto tygodnia? chyba jedyne fotki jakie mieliscie

tez nie macie czego pokazywac ...

to jest właśnie nasze "czyste Grajewo" aż żygać sie chce:((((((((

niewiadomo czy plakac czy sie smiac z glupoty ludzi:(

Taki sam widok jest przed "byłym hotelem" na ulicy Targowej.Syf i Smród.Pisze się o tym, mówi , pokazuje , i nikt tym się nie zainteresuje.Władze miasta śpią ..

Witam. Nie wiem skąd wzieły sie te fotki. Sam wykonałem już dośc dawno temu zdjęcia pojemników, ale te ktore sa na tej stronie nie sa moje. Wysłałem je nawet po redakcjach znanych dzienników telewizyjnych. Bez odzewu. Widocznie sa ważniejsze sprawy.

Chciałem tylko powiedzieć tym którzy zadają pytania, "dlaczego pokazujecie te fotki" ? bo to trzeba pokazac, bo to jest obrzydliwe i powinno sie z tym walczyc.

bez sensu jak ktos odwiedzi to strone z innego miasta to pomysli jaki burder!!pomyscie trocge powinni byc jakies ładne fotki i czystae

naprawde bez sensu,a redakcje nic nie robi w tym kieruku zeby usnac ten temat.a mam pytanie szukam w archiwum e-grajewo zdjec Sebastiana Kalinowskiego tam bylo przynajmniej na co popatrzec,gdzie one sa????

po co wogole takie foty. ludzie wchodza na te strony i co widza smietniki??? pokazcie nasze miasto z lepszej perspektywy niech wiedza ze sa tu tez ladne rzeczy a nie tylko syf i malaria

Tylko za komuny pokazywano miasta , wsie i inne okolice z najlepszej strony , a cała reszta syfu była dość starannie maskowana , czy tego byście chcieli dalej tego zakłamania , mydlenia ludziom oczu i robienia wody z mózgu , myślę że jak będziemy mówić i pokazywać prawdę to i władze naszego miasta troszkę wezmą się za robotę i skierują odpowiednie służby porządkowe aby te niedoróbki poprawić.

Rece opadaja. Ludzie o tym powinno sie mowic a nie chowac problemy daleko do szuflady. Chcialibyscie widziec Grajewo pieknym, ladnym zadbanym ? To zacznijcie reagowac jak normalni ludzie.

Dlaczeo tak duzo ludzi pisze "po co to", "dlaczego takie zdjecia, pokazcie Grajewo z innej strony" ?

Jesli spoleczenstwo bedzie siedziec z zalozonymi rekoma to tak bedzie dalej, dalej bedziemy obrastac w brud. Myslicie ze samorzad sam zainteresuje sie tym syfem ? Mylicie sie. Dlatego trzeba zwracac na to uwage. Nalezy pietnowac takie wybryki.

Kosz jest na smieci, a nie ulica czy trawnik. Dlatego tez powinniscie zwracac uwage tym ktorzy smieca.

To od nas zalezy jak bedzie wygladac nasze miasto.

popieram mr.l ma racje tylkom byscie narzekali i nic nie robili zwroccie uwage na tych dziecui co rzucaja smiecie gdzie popadnie i sami nie smieccie malo to koszow stoi

i co z tego ze sie tak tym podniecacie? denerwuje was to? wniosek do burmistrza, rady miasta czy kogos tam zeby sie tego pozbyli. gadac potraficie ...

a ludzie beznadziejne

ciekawe skąd się to wzięło - pewnie spadło z nieba. Brudasy.

he he he burmist i ta cała rada powiatowa niemoże sobie poradzić z wieloma sprawami np. popatrzcie na centrum grajewa pl. niepodległości (tu gdzie sanepit) to dopiero speluna jak można tak zaniedbać nasze miasto budynki obskurne a zdm tłumaczy fakt że oni robiom co mogo by to zmienić ciekawe co robio aha..

no niezły syf w tym grajewie. ludzie przecież to wasze otoczenie , wasz dom. chyba każdy chciałby sie czuć w nim dobrze a jak dobrze to właśnie czysto. dbajmy o to, bo nim sie obejrzymy nasze miasto będzie przypominało jedno wielkie śmietnisko

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.