Bardzo mi MILKO! – sięgnij po przyjemność...
W lipcu, w największych polskich miastach, rusza kampania outdoorowa marki "Milko". Na tablicach przy głównych ulicach i w centrach wielu miast Polski zobaczymy plakaty z hasłem „Bardzo mi Milko” zachęcającym do sięgania po przyjemność płynącą ze spożycia produktów marki.
Przekaz zaadresowany jest do młodych ludzi, którzy cieszą się życiem i doceniają nawet drobne przyjemności jakie ono przynosi. Proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło wskazuje na radość z życia, przebojowość i otwartość. Ma na celu wzmacnianie i utrwalenie wizerunku marki Milko wśród ludzi młodych, aktywnych, ceniących niepowtarzalny smak.
W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski pojawi się niemal 1700 billboardów. Uzupełnieniem kampanii outdoorowej będzie konkurs w Internecie dla najbardziej kreatywnych Konsumentów.
Właścicielem marki "Milko" jest Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL z Grajewa. Produkty "Milko" dostępne są na polskim rynku od 2003 roku.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Publicis. Realizuje ją dom produkcyjny Summer 76. Zdjęcia wykonał Krzysztof Opaliński.
First Communications
Komentarze (0)