Wiadomości

Witaj, Witaj, Cześć Kolego!

To jak zmieni się polska szkoła w nowym roku szkolnym w dużej mierze zależy od samorządów. Może być monitorowana, z zajęciami pozalekcyjnymi i godziną bezpieczeństwa. Dla uczniów z problemami wychowawczymi mają powstać specjalne ośrodki. Nowy minister edukacji Ryszard Legutko zamierza kontynuować niektóre pomysły swojego poprzednika Romana Giertycha. Chodzi głównie o zmodyfikowany program „Zero tolerancji”.


W tym roku dzieci  rozpoczęły swoją edukację 3 września. Dla starszych początek roku szkolnego to już pewnie rutyna, ale nie dla pierwszoklasistów. Oni z wypiekami na policzkach przyszli dziś do budynków, które będą ich drugim domem przez 10 kolejnych miesięcy.

Do Szkoły Podstawowej nr 4 w Grajewie zgłosiło się ponad 120 nowych uczniów, będą uczyć się w 4 oddziałach klas I i 2 przedszkolnych. Podczas spotkania w sali gimnastycznej z nowymi nauczycielami, jeszcze pod opieką rodziców, dzieci chętnie słuchały słów dyrektor Haliny Muryjas – Rząsy o swojej szkole. Siedmiolatkowie stwierdzili, że ministra edukacji można spotkać w kościele, dyrektor, zanim odczytała list właśnie z ministerstwa, wytłumaczyła maluchom ich pomyłkę. O zasadach bezpieczeństwa informował dzielnicowy z KPP w Grajewie Andrzej Bargłowski.

Starsi koledzy mogli tylko zachęcić i dodać otuchy mówiąc i śpiewając podczas przygotowanej części artystycznej słowa : „witaj, witaj, cześć kolego!”, „gdy się za ręce mocno chwytamy, razem problemy swe pokonamy.”, „gdy nić przyjaźni dobrze zwiążemy, wtedy dobrze uczyć się możemy; wiedza szybko wchodzi nam do głowy, gdy w klasie klimat jest zabawowy”.

Galeria zdjęć z SP4 w Grajewie

e-Grajewo.pl
 

piątek, 21 stycznia 2022

Zima zaatakowała kolejny raz

piątek, 21 stycznia 2022

Echa sesji Rady Powiatu Grajewskiego

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.