Rozbudowa drogi krajowej nr 65 na odcinku granica województwa – DK61 w Grajewie
Burmistrz Miasta Grajewo Dariusz Latarowski przekazuje do zapoznania nowy projekt pn.”Rozbudowa drogi krajowej nr 65 na odcinku granica województwa - DK61 w Grajewie" przygotowany na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych Oddział w Białymstoku przez firmę ROBIMART Sp. z o.o. z Pruszkowa. Projekt uwzględnia tylko niektóre zgłoszone na początku tego roku uwagi Burmistrza, radnych Miasta Grajewo oraz mieszkańców.
Przypomnijmy – 4 lutego 2022 roku, Burmistrz Dariusz Latarowski zorganizował spotkanie w czasie którego przedstawiono wspomnianą dokumentację projektową rozbudowy ul. Ełckiej wraz z przebudową głównego skrzyżowania, przygotowaną na zlecenie GDDKiA Oddział w Białymstoku. Uczestnicy spotkania zapoznali się z dokumentacją oraz zostali poproszeni o składanie swoich wniosków i uwag do projektu. Uwagi te zostały spisane i przekazane do białostockiej GDDKiA (zob. załączony protokół ze spotkania z dnia 04.02.2022).
W odpowiedzi na uwagi zgłoszone przez Burmistrza Miasta Grajewo otrzymaliśmy nowy projekt.
Możecie się Państwo z nim zapoznać pod adresem:
https://www.grajewo.pl/pl/konsultacje/projekt-rozbudowy-drogi-krajowej-nr-65-z-czerwca-2022/
niedziela, 15 grudnia 2024
niedziela, 15 grudnia 2024
/ Kasy mają za dużo.?
No jeszcze tam ronda brakuje...
Zrobią rondo biszkoptowe żeby wszystkich przekonać że światła były lepsze.
Masę wniosków było beznadziejnych " tylko pod siebie ". Nie były one przeanalizowane przed wysłaniem. Efekt był z góry wiadomy - odrzut.
Bardzo dobry pomysł, bo na tym skrzyżowaniu skręcić z Wojska Polskiego na Łomżę to jest w tej chwili dość kłopotliwe przy dużym natężeniu samochodów z Ełku.
Super super
Co to za dziadostwo?
że nie ma obwodnic to nawet zrozumiem, ale że nawet światła zabiorą, to juz granda jest ????
1. Między wlotami od strony Białegostoku i Łomży jest mała odległość. Aktualnie największy ruch odbywa się na DK61. W tym przypadku jeśli nie zmieni się natężenie ruchu przy otwarciu całkowitym S61 (a zmniejszy się tylko nieznacznie bo po 1 droga na tereny turystyczne a po 2 krótsza) to na wlocie od strony Białegostoku będą się ustawiały kolejki)
2. Ciekawi mnie jaka wyszła przepustowość tego ronda przy tylu przejściach dla pieszych (zarówno w obecnej sytuacji - przejazd kolejowy, jak i po wybudowaniu wiaduktu)
3. Przy zjeździe z projektowanego wiaduktu na wlocie/wylocie na Łomżę przewiduje częste potrącenia pieszych ze względu na zjazd z tego wiaduktu.
4. Po co księdzu projektant wrzucił znak D-40 "Teren zamieszkania" przy wjeździe na plac przed kościołem?
czy projektowanie ronda przed rozwiązaniem problemu przejazdu kolejowego nie jest zbyt szybkie? Jaka jest koncepcja przejazdu kolejowego. Centrum miasta to będzie rondo i wiadukt nad torami?
Kto rozplanowuje te przejscia dla pieszych? Pieszy bedzie przechodził samochód bedzie musial zatamowac rondo... brawo Wy!! Tak jest na każdym skrecie w ulice... nie można przenieść przejść dla pieszych tak żeby chociaż jeden samochód mógł się zmieścić nie tamując głównych ulic? Ruszcie w końcu mózgownice
Szczerze nie podoba mi się ten cały zamysł tego ronda. Lepiej niech zostanie tak jak jest, a od strony wojska polskiego i elckiej zrobić światła bezkolizyjne i będzie git
Poco światła w takiej dziurze
Kto wymyśla takie dziwactwa ?! I to wszystko za nasze pieniądze...
Najważniejsze to oby z 15 wysepek zrobić... !!!
To plany gotowe.
Kiedy realizacja???
Jakaś data??
Bardzo ładnie, w małych miasteczkach, wyglądają ryneczki. Są to miłe centra spotkań, odpoczynku, itp. U nas przebudowuje się i centralnym punktem, najważniejszym, będzie dziwaczne rondo. Przecież zrobiono dwupasmówkę do Suwałk, będzie dwupasmówka do Białegostoku i ruch w Grajewie zmniejszy się. Po co to dziwadło - ruch samochodowy w Grajewie jest najważniejszy? Chyba nie.
A Huta I Wilczewo bez chodników i tak od czterdziestu lat . Łomży nikt nie przeskoczy ,tam żyje się w rytmie ronda.
i wysepek jeszcze więcej!!!