niedziela, 13 października 2024
niedziela, 13 października 2024
A skąd Pan Remfeld wie , że mieszkańców Grajewa takie rozwiązanie niezadawala ???
to najbardziej bezsensowne skrzyżowanie w tym mieście... wjechanie tam zgodnie z przepisami graniczy z cudem, wyjechanie z niego to męka...
a co ma zostac zmienione w tym skrzyzowaniu? ja slyszalem ze rondo tam ma byc
powinno tam byc rondo bo inaczej sie nieda bo przez te zkazy bedzie wiecej problemów jazda na nim polega na tym kto pierwszy ten lepszy tylko czasami jest 2 lepszych i kłopot :)
a nie lepiej sygnalizacje swietlna zamontowac ??
Narazie to tak jak napisal G, wyjechanie to katastrofa...
Co fakt to fakt, mogliby nawet linie namalować oddzielające pasy i już byłoby lepiej. Wyjeżdżająć z ul. Konopskiej czy też Kolejowej trzeba wspomagać się studzienkami by ustawić się tak, aby inni mogli kożystać ze skrzyżowania. Co do samego ronda - takie rozwiązanie raczej nie wchodzi w grę jest zbyt blisko przejazdu kolejowego... Ale to skrzyżowanie jest specyficzne też pod innym względem - pokauje nam kulturę jazdy innych kierowców, nie raz spotkałem się z miłą niespodzianką jak kierowcy jadący z ul.Piłsudskiego w stronę miasta przepuszczali mnie, czy też innych... Ja sam uczyniełm to z dwa-trzy razy :D
no wlasnie tak jak napisal G wyjechanie...a jeszcze przejście przez ulice z jednej strony na drugą łeeeee tez nie dobrze zawsze sie boje przechodzic tędy a jak by jeszcze rondo bylo... juz wcale...
proszę mi wskazać jak mam skręcić jadąc od miasta w ul.szkolną i w ul.konopską bo wg.planów to niema takiwj możliwości prz założeniach nowego projektu,podobnie jest jadąc od strony szczuczyna w konopską niema możliwości skrętu :skoro ma być zabrana część placu przy sądzie to swobodnie RONDO rozwiązało by ten problem przejazd kolejowy nic nie przeszkadza bo jeszcze płynniej ruch się będzie odbywał na RONDZIE a nie na światłach
Wszystko dlatego ze brakuje przejazdu w okolicach stacji PKP i te skrzyzowanie jest w zasadzie jedynym miejscem gdzie mozna w te ulice wjechac
Przyznać trzeba, że nielicho natrudził się autor projektu tego skrzyżowania. Szkoda tylko, że zapomniał, iż ma ono służyć nie tylko ruchowi tranzytowemu lecz i mieszkańcom naszego miasta. Domniemam, iż musiał ten pan mieć coś wspólnego z projektem bardzo „UDANEGO” skrzyżowania w centrum miasta, a może też i „rondka” w Szczuczynie - brawo za wielką wyobrażnię. Proponowana w projekcie organizacja ruchu nie przyczyni się do poprawienia przepustowości ruchu na tym skrzyżowaniu a wręcz przeciwnie. Wyjazd z ulic Konopska i Kolejowa będzie tak samo trudny jak w chwili obecnej. Zamkniecie zaś ulicy Szkolnej dla samochodów jadących z ulicy Kolejowej i Piłsudskiego od strony centrum spowoduje zdecydowanie większe obciążenie ul. Wojska Polskiego i już teraz trudnego do pokonania węzła Cmentarna, Przemysłowa, Szkolna, gdyż na te ulice przeniesie się ruch który dotychczas odbywa się ulicą Szkolną. Grajewianie zbierzmy się na mszę za nasze władze, naszych radnych niech Pan Bóg oświeci im umysły i powstrzyma przed wyrażeniem zgody na realizację tego kompromitującego projektu
jestem całkowicie za przebudową tego skrzyżowania!!!!!!! litości tylko nie ten projekt (generalnej dyrekcji) jest on do kitu !!! jest to skrzyżowanie w centrum Grajewa i eksperymentujmy. Moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem byłoby RONDO. Należy wykupić tylko potrzebny teren i zrobić bezkolizyjne skrzyżowanie jedyne przy tylu ulicach. Zamykać, wyłączać, zakazywać skrętu tu czy tam - po co to. RONDO i jeszcze raz RONDO !!!!!!!
codziennie dojeżdżam do płyt do pracy i z pracy a że mieszkam na Piaskach to najprościej ominąć mi jest centrum jadąc strażacką i popiełuszki. Najprosztsza i najłatwiejsza droga w tym momencie jest wjazd na ulice szkolną. Proponowana przebudowa spowoduje jeszcze większe utrudnienia w ruchu. Inną sprawą jest brak drogowskazu ustawionego przy wjeździe do Grajewa który by od strony Szczuczyna kierował ruch w strone Białegostoku. Nie znający Grajewa kierowcy musza dojechać do centrum aby udać się w tym kierunku.Stąd w efekcie połamane od czasu do czasu słupki i sygnalizatory w centrum miasta
Moze i jest malo miejsca na to rondo...ale jak w szczuczynie udalo sie im to zrobic to moze i u nas? tylko bron Panie Boze nie takie male...
mieszkam przy ul.Piłsudskiego i stwierdzam, że przedstawiony plan jest jedną nieprzemyślaną bzdurą w ograniczeniu ruchu. Sasiadujące uliczki osiedlowe są wąskie i nie dostosowane do zwiększonego ruchu.Nie jest to jedyne skrzyżowanie z trudnym ruchem.Propozycja powyższa całkowicie zablokuje ulicę W.Polskiego i uniemiżliwi już bardzo trudny wyjazd z ul.Konstytucji 3 Maja. Ulice maja służyć przede wszystki jego mieszkańcom, a TIR-om wybudujcie obwodnicę, odciąży miasto. Jest to stara część miasta z dojazdem do dworca PKP (może w przyszłości PKS jak to było w przeszłości)i należy ułatwić dojazd ze wszystkich stron, a nie jeszcze komplikować objazdami.
Jedynym rozwiązaniem umożliwiającym również rozwój miasta jest budowa kolejnego przejazdu kolejowo-drogowego w okolicach dworca PKP. Dziwie się że urbaniści nie biorą pod uwagę budowy małej obwodnicy tzn dworzec PKP - ul strażacka - ul dworna - Koszarowa - strzelców konnych ... i jesteśmy w najbardziej zamieszkałych punktach Grajewa - rozwiązanie idealne dla lokalnej komunikacji. Ruch tranzytowy niech sobie jeździ przez centrum dopuki nie zostanie wybudowana obwodnica. Proponowane rozwiazania nie uwzględniaja ruchu z dworca PKP no i przewidywanego dworca PKS. Reasumując, kolejny przejazd w pobliżu dworca PKP jest niezbędny ponieważ najlepszy projekt skrzyżowania: Konopska-Kolejowa-Piłsudskiego-Szkolna nie rozwiąże problemu. Jeżeli takie problemy się pojawiają to znaczy że miasto się rozwija, a mieszkańcy są zamożni. Pozdrawiam - Dobromir
Moim zdaniem pomysł jest zbyt zamotany i będzie bardzo utrudniać ruch, zwłaszcza dla mieszkańców Grajewa.
Zaproponowane rozwiązanie Dyr. Dr. Krajowych jest beznadziejne.Szkoda że tego nasi radni nie dostrzegli.