OGŁOSZENIE
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Grajewie ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko pracy młodszy asystent w Oświacie Zdrowotnej i Promocji Zdrowia.
w wymiarze pełny etat
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia (tytuł magistra) mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej : Oświata Zdrowotna, Promocja Zdrowia, Ochrona Zdrowia, Zdrowie Publiczne,
- staż pracy – minimum 1 rok,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dokładność, terminowość i odpowiedzialność,
- znajomość przepisów prawnych, ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność,
- kreatywność,
- umiejętność w pracy w zespole,
- stan zdrowia pozwalający na pracę na stanowisku młodszego asystenta
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
Rozpoznawanie i określenie potrzeb zdrowotnych w rejonie działania.
Inicjowanie, organizowanie, prowadzenie i koordynowanie przedsięwzięć z zakresu promocji zdrowia i oświaty zdrowotnej na terenie powiatu.
Opracowywanie, realizowanie, koordynowanie i monitorowanie programów w zakresie promocji zdrowia.
Organizowanie szkoleń, narad, konferencji, akcji, imprez itp. działań mających na celu kształtowanie prozdrowotnych postaw mieszkańców powiatu (uczestnictwo w nich).
Udzielanie pomocy /poradnictwa/ merytorycznej, metodycznej i organizacyjnej zainteresowanym przedstawicielom placówek oświatowo - wychowawczych, zakładów służby zdrowia oraz innych instytucji i organizacji.
Współpraca z administracją państwową, samorządami lokalnymi, mass mediami, organizacjami, instytucjami, kościołami i związkami wyznaniowymi.
Gromadzenie i udostępnianie zainteresowanym instytucjom i organizacjom pomocy edukacyjnych i dydaktycznych (wideoteka, wydawnictwa popularno - medyczne, materiały dydaktyczne, prowadzenie rozdzielnika materiałów do bezpłatnego rozdawnictwa).
Opracowywanie harmonogramów działań w ramach programów edukacyjnych oraz w ramach kampanii ogólnopolskich i światowych na szczeblu powiatowym.
Sporządzanie projektów pism, wystąpień, opracowań z zakresu promocji zdrowia.
Sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz z działalności w zakresie promocji zdrowia i oświaty zdrowotnej.
Wymagane dokumenty:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, umiejętności (oryginały przedmiotowych dokumentów należy przynieść na rozmowę kwalifikacyjną),
- list motywacyjny,
- Curriculum Vitae (CV),
- kserokopia dowodu osobistego,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- kwestionariusz osobowy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.11.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015r, poz.1202 ze zm.).
Oferty niekompletne t.j, nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych dokumentów i danych wymaganych w dokumentach nie będą rozpatrywane.
Dokumenty, które wpłyną do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Grajewie po niżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Termin składania dokumentów: do dnia 15 lipca 2016 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: sierpień 2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
- w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej Plac Niepodległości 12, 19-200 Grajewo - Sekretariat, pokój nr 2,
- lub pocztą na w/w adres.
Grajewo, 4 lipiec 2016r.
piątek, 7 lutego 2025
piątek, 7 lutego 2025
Komentarze (0)