Strona główna · Powrót do forum · Spis forów
Aga
Dodano: 2015-06-29 13:17:21
Otwarto: 8603

Spirala

Witam. Mam pytanie do kobiet. Czy któraś z was zakładała w Grajewie spirale tą zwykłą, u kogo i co o niej sądzicie?
kasia
Dodano: 2015-06-29 17:02:00
Chciałam założyć na NFZ - w medicusie robią to bezpłątnie, w szpitalu za taką usługę lekarz powiedział że 200zł trzeba zapłacić (!?)

marta
Dodano: 2015-06-29 19:26:00
ja zakladalam w medikusie u szkolki i po pol roku mi wyleciala,powod byl taki ze nie obcial mi nitek

jjjj
Dodano: 2015-06-29 19:43:00
Ja zakładała u muszelskiej ok 4 lat temu. Od początku i do tej pory jest ok.

Grajewo Anka
Dodano: 2015-06-29 20:56:00
Jestem bardzo zadowolona mam na pięć lat założoną super sprawa zakładalam u Eryka w medikusie

ciężarna
Dodano: 2015-06-29 22:02:00
Ja też miałam...nieważne kto zakładał, ważne jest to że jestem w 2 miesiącu ciąży i mam 6 miesięczne dziecko w domu. "SUPER SPRAWA TA SPIRALA", Zdecydowanie odradzam, chyba że Mirenę

Aga
Dodano: 2015-06-29 23:12:00
Do ciężarna. Czy miałaś zwykłą czy z hormonem? A z jakiego powodu zaszłaś w ciąże spirala wypadła?

tatus
Dodano: 2015-06-30 17:58:00
lepiej zapłacic i z głowy jak zabezpieczac sie to skutecznie.wkładka z hormonem na kilka lat okolo 1000zł i jest ok

Halinka
Dodano: 2015-07-01 06:26:00
Co wy dziewczyny takie rzeczy to mi maz zaklada a ja to nawet sama potem bym sie bala za mnie prad pier....nie bo jeszcze zle zaloze,z prodzirzem nie ma zartow.

mama
Dodano: 2015-07-01 21:11:00
ja mam spiralę tyle ze Mirene zakladalam u pani Muszelskiej 3 lata temu i do tej pory jest wszystko ok

xxx
Dodano: 2015-07-01 22:07:00
tak tatus a moze ty bys cos ze swojej strony bys pomyslal a nie na gotowe a po takich spilarach w trzydziestu latach sa przesto nowotwory szyjki i macicy kobiety nie zakladajcie swinstwa bo po kilku latach bedzie problem moz chce sie grzmocic to nie on mysli a nie wy pierwsze chetne do tego

Edzia
Dodano: 2015-07-02 08:23:00
Całkowicie zgadzam się z xxx. Ja mam znosić różne dolegliwości- brać hormony, spirale, później choroby, bo jemu chce się piep..yć?! Ma ochotę, to niech kombinuje sam jakieś środki, a nie to kobieta ma się wiecznie poświęcać!

ciężarna
Dodano: 2015-07-02 11:41:00
Do Aga: miałam tą zwykłą...niestety. Przy wyjmowaniu spirali jak już dowiedziałam się, że jestem w ciąży okazało się, że się przesunęła i już nie zabezpieczała. Do dziewczyn mających zwykłą spiralę: sprawdzajcie ułożenie wkładki u ginekologa jak najczęściej i nie ignorujcie kłucia w dole brzucha, bo to najczęściej świadczy o przesunięciu spirali. I jeszcze jedno...nie żałujcie kasy na Mirenę, bo wychowanie dziecka kosztuje dużo więcej.

Ola
Dodano: 2015-07-31 23:36:00
Też zastanawiałam się nad spiralą, bo karmię piersią, a tabletek dla karmiących nie mogę stosować, po rozmowie z doktorem Kucharczukiem z Ełku zrezygnowałam. Ciąże pozamaciczne, poronienia to zbyt duże ryzyko. Mąż będzie się musiał troszczyć o "bezpieczeństwo".

Twoja odpowiedź na ten temat:



Twoje imie:


Podaj wynik działania dwa plus dwa: