poniedziałek, 6 grudnia 2021

Sport

  • 23 komentarzy
  • 10651 wyświetleń

Sprawni jak żołnierze

W ogólnopolskim  finale zawodów sportowo-obronnych "Sprawni jak żołnierze" reprezentujące województwo podlaskie dziewczęta z Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Grajewie:

Małgosia  Kropiewnicka, Martyna Gutowska i Ania Siedlecka zajęły 3 miejsce.

Dwie pierwsze zawodniczki to tegoroczne maturzystki - miejmy nadzieję, że wyniki egzaminów w ich przypadku będą porównywalne z sukcesem sportowym.
Trenerem i dobrym duchem tej drużyny jest  Edward  Doleziński, dla którego jest to kolejne " pudło" jego wychowanek. 

Występujący drugi raz w imprezie tej rangi chłopcy z Zespołu Szkół w Wojewodzinie, trenowani przez Krzysztofa Wencka zajęli  10 miejsce w Polsce.

Drużyna ZS Wojewdzin w składzie:
Piotr Pszkowski, Andrzej Szydłowski, Piotr Górski


Gratuluję autentycznego sukcesu. aj.


Galeria zdjęć

niedziela, 5 grudnia 2021

JUNIOR CUP 2021

niedziela, 5 grudnia 2021

Finał Wojewódzki Licealiady w szachach

Komentarze (23)

tak tak gratulacje dla dziewczyn :) jestescie super ale co z tego jak ktos traci przez to kogos kogo .............. :( pewnie bedzie ci lepiej z zawodami i z kims innym niz ze mna

Gratulacje dla dziewczyn i dla pana Edka D.

gratulacje z Trójmiasta !

to jest wielki ich sukces, wygrać 3 miejsce na zawodach ogólnopolskich to nie byle co. LO Grajewo górą!!! I moja siostrzyczka MARTYNKA oczywiście też :-)

czy bedą jakieś zdjecia wie ktoś?????????????????................

Gratulacje!! Pozdro dla Ani

bardzo dobrze chlopcy z wojewodzina...trzymalam za was kciuki buziaki dla......

gosia i martyna gura:) moje gratulacje. jestem z was dumna.

Wielkie gratulacje dla wszystkich reprezentantów Podlasia :* a w szczególności Ani i Piotrka. Pozdrowienia i buziaczki dla Was ;*;*;*

do "ktos" ale z Ciebie egoista i mieczak. Widocznie nie jestes wart tej dziewczyny skoro woli wziasc udzial w zawodach i osiagnac jakis cel, niz byc z Toba. Tak zachowuje się tylko 2-latek ktory skarzy sie calemu swiatu ze go paluszek boli. Jestes zenujacy. Dziewczyna ma racje, ze ma Ciebie gdzies, po co komu taka ciapa.
Gratuluje uczestniczkom zawodow zajecia 3 miejsca LO gora :D:D

super dziewczynki GRATULUJĘ ! jestescie niezawodne, ciesze sie ze to wy reprezentowalyscie woj podlaskie

naprawde było ok gratulacje dla wszystkich uczest5ników z naQSZEGO WOJEWóDZATWA

Super gratuluje sukcesu, wiedzialem ze dziewczynom sie uda :D

co by tu nie mówić chłopaki dali czadu:):) pozdro dla nich: pasza sndrzej szacunek..... WLKP...

Gratulacje dla wszystkich reprezentantów z woj. podlaskiego.

Moja Martynka jest najlepsza!!!

Hej Gosiu!Gratuluje Ci sukcesu jesteś super,wszystkie jesteście, wreście wam się udało.Wszystkiego naj powodzenia na maturze:)

dzień dobry ! Na początku chcę się przedstawić ... jestem bratem mojej siostry :p GRATULUJĘ DZIEWCZYNY szczegolnie Ani !!!

Aniu gratulacje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie ma co jesteście the best :P w szkole Ciebie wyściskam ^^

Dziewczyny górą!!! Gratuluje 3 miejsca to swietny wynik:) i jak najwiecej takich sukcesow. Chłopcy wy tez byliscie świetni! Pozdrawiam:*

gratulacje dla dziewczyn i oczywiscie trenera!!!!!- wierny kibic(grajewiak z gdanska):)

gratulacje dla dziewczyn i oczywiscie Pana TRENERA!!!!!! wierny kibic(grajewiak z gda)-oby za rok bylo 1miejsce Panie Edwardzie:)

Gratulacje dla wszystkich żolnierzy ;)) a szczegolnie dla Ani i Piotrusia ;) ;**

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.