sobota, 29 stycznia 2022

Kultura i rozrywka

  • 57 komentarzy
  • 12845 wyświetleń

Roofi w finale ?

W przedostatnim odcinku tanecznego show „You Can Dance – Po prostu tańcz!”, który odbędzie się 21.11.07r., o godz. 21.30 widzowie TVN będą mogli podziwiać wśród półfinałowej czwórki Roofiego – 26-letniego Rafała Kamińskiego z Grajewa!

Rozpoczynano od 50 osób, z półfinałowej 16 zostały już tylko cztery, które będą musiały zatańczyć naprawdę kapitalnie, żeby zaskoczyć jury, ale przede wszystkim - widzów ! W środę odpadnie jeden uczestnik i dowiemy się, kto będzie w finale. Życzymy powodzenia reprezentantowi Grajewa !

Polska edycja programu pt. „You Can Dance - Po prostu tańcz !” to kalejdoskop przeróżnych form tańca, od towarzyskiego, przez hip-hop, breakdance, jazz i funky, po orientalny taniec brzucha. To również egzamin na wszechstronność i inwencję twórczą tancerzy. Emisja programu odbywa się we środy, a powtórki - w soboty, prowadzącą jest m.in. Kinga Rusin.

e-Grajewo.pl

Komentarze (57)

No ziomy,trzeba głosować na zioma

ej musimy dacz czadu glosowac na niego ja na pewno bede niech rosslawi Grajewo :)

i tak trzymac!!! PozdRO dla Roofiego, trzymam kciuki!!!

I tak jest juz zwycięzcą, bo wybił się z naszej mieściny;D Ale wiadomo, że czasami można dopomóc szczęściu i...wysłać sms'a. Do boju ;D;D

Hej Roofi życze powodzenie =) TRZYMAM KCIUKI ZA CIEBIE Ps: Wszyscy w finale wysyłajce na niego sms pozdrowienia dla jego rodziny =0

Roofi trzymam kciuki za Ciebie:D I wysyłam eski na Ciebie:)

Zycze powodzenia

Roofi jesteś wspaniały!!!!!!!

Roofi ja Ci rachunek wysle za smsy hehe;p 3mam kciuki, musisz wygrac chociaz jak nie wygrasz to i tak masz swoj broadway w białymstoku i to lepszy niz ten w ameryce:)

trzymamy kciuki ROOFI

Masz mój głos! Twój nauczyciel.

rafal trzymam kciuki ciagle wysylam na ciebie smsy daj czadu

spoko... trzymam za ciebie kciuki. Przynajmniej nasze Grajewo jest bardziej znane w swiecie... :P

Roofi do dzieła,jakby co to przyszykuj zajebistą solówkę. POWODZENIA!!

Rafale...jestes nie tylko rewelacyjnym tancerzem, ale przede wszystkim wspanialym i wartosciowym czlowiekiem.. badz zawsze soba :)

Dlaczego grajewski MDK jest tak bierny w tej sprawie. Zorganizujcie, zróbcie agitacje jak Jurek Owsiak aby reoprezentant z Grajewa pojechał do Nowego Jorku . To MDK jest od szerzenia kultury. Jest okazja do promocji Grajewa a nasi rzadzący spią.

Roofi trzymam z rodziną za CIebie kciuki noi oczywiście wysyłał tyle esów ile będę mógł:)!!!!Wygrasz!!!

To jest chłopak z Grajewa który ma ambicję i potrafi się wybić. Takich należy szanować ...

Roofi, zakupiłam już kartę na jutro :-)))Jak zwykle trzymam kciuki i życzę powodzenia!

Roofi 3 mam kciuki, pokaż na co Cię stać, ale nie jeden raz! Bądź zawsze sobą a napewno osiągniesz cel. Znajomy z grajewa :P

NO GRAJEWIAKI WSPIERAĆ ZIOMALA I NIE WYPUSZCZAĆ DZISIAJ TELEFONÓW Z RĘKI

Roofi wierzymy w Ciebie dasz czadu napewno masz wygrac ten program bo jestes najlepszy;p

Daj z siebie wszystko! Musisz być w finale! Grajewo liczy na Ciebie :) Pokazałeś, że można się wybić! SMS'Y NA ROOFI'EGO ;D dziś 21.30 wszyscy przed tv ;D

tam Mdk i cale grajewo jest zdatne do zainteresowania.Chlopak sie wybil to do niego sie przyznaja.Czy musial wyjechac do Bialegostoku zeby znalezc sie w TV?Nie!!Tylko ze lepiej wyniki na komendzie robic i lapac niz pomagac mlodym.Nie jeden jest pewnie dumny z Kaminskiego.Wygra czy nie wygra szacunek jemu,za malolat pamietam jak chodzili trenowali mieli jobla na tym punkci i sie oplacalo.Rufii nie wracaj do Grajewa!!!!!NIe ma po co!!3m sie tam

wygrasz, tylko nie daj dzis plamy ;)

Roofi - 4 na 7324 !

No i Roofi w FINALE!!!! Brawo Rafał. Pozdro ze Szczuczyna!!!!

ROOFI życze ci powodzenia i dalszych sukcesów. Tańczysz zajebiście i dla nas zawsze będziesz zwycięzcą. Tak trzymać jesteś SSSSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUPPPPERRRRR p o w o d z e n i a

super roofi oby tak dobrze do konca było oglandam wszystkie odcinki You can dance?pozdro dla ciebie od wszystkich znajomych trzymaj sie?

Wiedziałam że przejdziesz do finału. Roofi wygrasz ten program!!! Jesteś super!!!Trzymam kciuki.

Kto wygra? ;D Ja nie mam wątpliwości, że nasz Roofi ;P Świetnie tańczy!Poprostu z nóg zwala! ;o
Ślijcie sms!;D:D

WYGRASZ ROOFI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD

Roofi gratuluję,zasłużyłeś na finał,jesteś najlepszy-cała moja rodzina wysyłała na Ciebie smsy,a
mój mąż najwięcej.
powodzenia w ostatnim odcinku.

MDK w Grajewie, czemu śpicie niedzwiedzim snem. Zróbcie coś od siebie aby ROOFI wygrał finał tańca. Zorganizujcie spotkanie mieszkańców Grajewa np w MDK w dniu finału. TELEBIM, chętni na wysłanie s-=mesa. Zróbcie szoł. ROFII jest markietingiem i promocją tego miasta. Czy wy tego nie rozumiecie.

no,no,no.....ROOFI jak wygrasz ten program to stawiam dla ciebie browca:PP:PP:PP......pozdro....tylko wygraj....:*:*

GRAJEWO!!!WALCZCIE O ZWYCIĘSTWO ROOFIEGO!!!!!WALKA BĘDZIE CIĘZKA ALE CHWAŁA DLA GRAJEWA WIELKA!!!!!NIECH MIASTO SIE ZAANGAŻUJE!!!!!TO DLA WAS WIELKA PROMOCJA!!!!!!PROGRAM OGLĄDA KILKA MILIONÓW WIDZÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tylko nie zpomnijcie sms wyslac samo pisanie nie wystarczy

Roofi jesteś najlepszy:D:D:D Trzymam kciuki w finale.Napewno wygrasz:)!!!!!!!!!!!!!!!

Dokładnie trzeba cos zorganizowac...ale takze skontaktowac sie z Rafałem i zagadał z telewizja TVN, by wszyscy wiedzieli ze my jestesmy w tym dniu z nim a zeby oni byli z nami :D i widzieli jak wysyłamy na niego smay... Gratuluje pomysłu AMIGO !!!

grajewo glosujcie na rafala niech przez to wasze miasto tez bedzie slawne niech roofi wygra

Roofi jest naj naj lepszy ... trzymam kciuki za Ciebie :* ... PzD :*

Zgadzam się w zupełności z pomysłem AMIGO.

Masz głos odemnie a moze i 3 głosy

Rafal ale program idzie na cala POLSKIE wiec juz nie oznajmiaj ze jestes z miesciny bo GRAJEWO to miasteczko i nie wstydz sie skad jestes aLE TRZYMAM KCIUKI I WYSYLAM ESEMESY.

Roofi przyjedziesz to Break Dance'a mnie nauczysz PozdroX i wygraj to!! :**

Roofi jestesmy z Tobą i podziwiamy Cie za to, że tak daleko doszles jestesmy z Ciebie dumne :)

Roofi jesteś zajebiaszczy.. Oj jak ty tu przyjedziesz to sie od fanek nie odpędzisz!!!! 3m sie :D

Widać tyle, że sobie pogadamy. Zero zaangazowania miasta w promocje tej wioski. Można uzyskać rozgłos jak by wygrał ROOFI. Tylko trzeba tego chcieć. Dużo ludzi, którzy winni się tym zająć podchodzi jak pies do jeża. Przyjdzie nam zyc w wiosce emerytów i rencistów. Roffi i tak sobie znajdzie dobra posadę nawet jak nie wygra. A wygrał dochodzac do finału.
żal serce ściska, ze w tym mieście nie inwestuje sie w młodzież.

Ej sluchajcie ;p niedlugo ten final ;p proponuję aby kazdy na niego zaglosowal ;p no co to jest ! nie jakis gleba co sie wywalac umie ;p chociaz jest niezly ;] ale i tak nasz ROOFI jest lepszy przeciez !! co tu gadac najlepszy !! ;)) glosujcie wszyscy :PP !!

a ja słyszałem ze maja przyjeżdzac i zwiedzac miasta z których pochodza finalisci... i ze w niedziele beda to pokazywac...:D

Prośba GŁOSUJCIE na niego zeby wygral chociaz Grajewo bedzie sławne no i on bedzie mogl sie dalej uczyc tanczyc

Jestem dumna z Ciebie Roofi. Nasze małe Grajewo rozsławisz w świecie. Niech wiedzą, że wydało takiego człowieka jak Ty.

co tu muwic koleś jest de best

Roofi jeżeli to przeczytasz wiedz że nie mam dużo lat bo 9 a piszę o tobie pamiętnik wiem że wspaniale tańczysz radź sobie w swojej nauce i nauce innych twoja fanka natalia

jestem twoją fanką.....mam 9-lat ... bardzo podobało mi się jak tańczyleś....bardzo chciałam żebys wegrał....bede twoją fanką na zawsze....ania

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.