Kultura i rozrywka

  • 7 komentarzy
  • 9957 wyświetleń

Muzyka lat 70, 80-tych

„Chcemy aby Kominek stał się miejscem do którego wchodząc zapomina się o otaczającym świecie. To dlatego otwieramy go dla Was codziennie.”


ANDRZEJKI 30 LISTOPAD
Muzyka lat 70, 80 tych

Noc Andrzeja Świętego, przywiedzie narzeczonego.
Dla wszystkich Andrzejów drink lokalu GRATIS! 

OD 1 LISTOPADA AŻ DO 22 GRUDNIA ORGANIZUJEMY W KAŻDY WEEKEND MUZYCZNE POSIADÓWKI
W lokalu zapanują przyjemne rytmy old school disco, acid jazz, funky, soul, rnb, latin ,black music

Wstęp tylko dla dorosłych !

 

 Galeria zdjęc ( impreza  Halloween)

 

 

piątek, 21 stycznia 2022

Harmonogram dyżurów aptek (II 2022)

piątek, 21 stycznia 2022

Piękno i siła zamknięte w kadrze

Komentarze (7)

fajnie ze sie chociaz staraja:):) chetnie tam wpadne :D:D

wszedzie wpuszczaja tylko doroslych a pozniej narzekaja ze mlodziez jest taka jaka jest...to jaka ona ma byc skoro nigdzie ich nie wpuszczaja??zal;/

do Ja: masz rację ..xD A To że młodzież czasami wypije .. too co .. ale w końcu uczą się tego o Dorosłych !!
Młodzież Rlz xD

szkoda ze jej nie moge zpbaczyc bo nie wiem czy ona cos z nim ma a chcialbym sie dowiedziec pewnie wiecie o kogo chodzi jak tak to prosze napiszcie co kolwiek bo ja nie wiem co sie dzieje dziekuje i pozdrawiam

powiedziała bym jest coraz lepiej, naprawde koś pomyślał w końcu o ochronie jest nowa i wiadomo o co chodzi zero awantur SUPER i muzyczka coraz lepsza tam naprawde robi się fajny klimat i coraz fajniejsze imprezy

no spoko dla dorosłych dyska lata 70, 80 A DLA NAS? bardzo miło nam nie? ciekawe dlaczego nas nie uwzględniają nigdy jak sami sobie czegoś nie zorganizujemy :/

spoko tam jest tylko ochrona nie chce wpuszczac hehehe

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.