Kraj

  • 1 komentarzy
  • 2176 wyświetleń

Najlepsze reklamy w TV

Serce i Rozum TP to zdecydowanie najlepsi w ostatnich latach brand heroes polskich reklam - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Wysoko ocenieni zostali również Henio i Krysia z reklam Tesco oraz Mały Głód z kampanii Danone.

Zdecydowanymi zwycięzcami okazali się Serce i Rozum, którzy od prawie dwóch lat reklamują TP.

Kolejne miejsca w naszej klasyfikacji zajęli Henio i Krysia reklamujący sieć hipermarketów Tesco oraz Mały Głód występujący w reklamach Danio. Ci pierwsi bohaterowie zostali docenieni głównie za autentyczność, zabawność i tworzenie domowej atmosfery. Bardzo pozytywne komentarze zebrał też spot wirusowy z Heniem zainspirowany kazaniami księdza Natanka. Natomiast oceniając Małego Głoda, nasi eksperci zwrócili uwagę, że to z jednej strony prekursor polskich brand heroes, z drugiej strony - bardzo nietypowa postać, uosabiająca zjawisko zwalczane przez promowany produkt.

Po kilkanaście punktów od naszych jurorów zdobyły żubry reklamujące piwo Żubr, warzywa i dania polecające się - głównie na stół - w spotach Biedronki oraz Turbodymoman z kampanii 36.6. Reklamy Żubra zdaniem naszych ekspertów zawierają chwytliwe slogany oraz są świetnym odzwierciedleniem marzenia konsumentów piwa, żeby posiedzieć sobie w spokoju. Przy czym w wypowiedziach przewija się już znużenie tym formatem. Warzywa i dania Biedronki zostały najlepiej  ocenione za przełamanie konwencji reklam supermarketów oraz przyczynienie się do zmiany wizerunku promowanej przez nie marki. Z kolei Turbodymoman zebrał pochwały za prześmiewczy charakter, oryginalność i znakomite dopasowanie do grupy docelowej.

Uznanie naszych ekspertów zdobyli też globalni bohaterowie reklamowi zaadaptowani na polski rynek - orzechy M&M’s. Zostały one docenione przede wszystkim za zabawny charakter i silny związek z promowaną marką. - http://www.wirtualnemedia.pl

Komentarze (1)

A najgorsze i najgłupsze są w plusie

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.