Serce i Rozum TP to zdecydowanie najlepsi w ostatnich latach brand heroes polskich reklam - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Wysoko ocenieni zostali również Henio i Krysia z reklam Tesco oraz Mały Głód z kampanii Danone.
Zdecydowanymi zwycięzcami okazali się Serce i Rozum, którzy od prawie dwóch lat reklamują TP.
Kolejne miejsca w naszej klasyfikacji zajęli Henio i Krysia reklamujący sieć hipermarketów Tesco oraz Mały Głód występujący w reklamach Danio. Ci pierwsi bohaterowie zostali docenieni głównie za autentyczność, zabawność i tworzenie domowej atmosfery. Bardzo pozytywne komentarze zebrał też spot wirusowy z Heniem zainspirowany kazaniami księdza Natanka. Natomiast oceniając Małego Głoda, nasi eksperci zwrócili uwagę, że to z jednej strony prekursor polskich brand heroes, z drugiej strony - bardzo nietypowa postać, uosabiająca zjawisko zwalczane przez promowany produkt.
Po kilkanaście punktów od naszych jurorów zdobyły żubry reklamujące piwo Żubr, warzywa i dania polecające się - głównie na stół - w spotach Biedronki oraz Turbodymoman z kampanii 36.6. Reklamy Żubra zdaniem naszych ekspertów zawierają chwytliwe slogany oraz są świetnym odzwierciedleniem marzenia konsumentów piwa, żeby posiedzieć sobie w spokoju. Przy czym w wypowiedziach przewija się już znużenie tym formatem. Warzywa i dania Biedronki zostały najlepiej ocenione za przełamanie konwencji reklam supermarketów oraz przyczynienie się do zmiany wizerunku promowanej przez nie marki. Z kolei Turbodymoman zebrał pochwały za prześmiewczy charakter, oryginalność i znakomite dopasowanie do grupy docelowej.
Uznanie naszych ekspertów zdobyli też globalni bohaterowie reklamowi zaadaptowani na polski rynek - orzechy M&M’s. Zostały one docenione przede wszystkim za zabawny charakter i silny związek z promowaną marką. - http://www.wirtualnemedia.pl
czwartek, 12 maja 2022
sobota, 29 stycznia 2022
A najgorsze i najgłupsze są w plusie
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone