Wiadomości

  • 2 komentarzy
  • 11338 wyświetleń

Łatwiejsza droga do internatu

Przy wejściu do grajewskiej bursy Zespołu Szkół nr 1 (ul. Mickiewicza) został wykonany podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Jak potwierdza kierownik internatu Ireneusz Chojnowski – powodem wybudowania platformy jest przełamywanie barier i „potrzeba chwili”. Ta bardzo potrzebna zmiana ułatwia funkcjonowanie w placówce niepełnosprawnym mieszkańcom, poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Korzystają z niej również dzieci z Zespołu Szkół Specjalnych w Grajewie, realizujące obowiązek szkolny. Wolne pomieszczenia w budynku zostały zagospodarowane i udostępnione tej szkole.
 
Platforma jest dostosowana do potrzeb osób, które nie mogą samodzielnie poruszać się po schodach. Budowę sfinansował organ prowadzący - Starostwo Powiatowe.

e-Grajewo.pl

piątek, 19 kwietnia 2024

Głos na TAK - Dariusz Latarowski

piątek, 19 kwietnia 2024

Zablokowana droga S61 Guty-Szczuczyn

Komentarze (2)

och jej pewnie ze potrzeba chwili wczesniej tez ona byla a dzieci ktore ucza sie w szkole specjalnej i sa na wozkach musialy byc wnoszone przez rodzicow, a dopiero jak jeden z rodzicow udal sie do starostwa by przypomiec o tej sprawie to cos ruszylo

Tytułem wyjaśnienia- budowa podestu stała się tematem ważnym od momentu, gdy w internacie zamieszkały 2 dziewczynki na wózkach - cieszę się, że Pan Starosta podzielił nasz pogląd i dał "zielone światło" finansowe. Jeśli będzie też lżej dzieciakom ze szkoły specjalnej - tym bardziej warto było!
Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda nam się uzyskac pieniądze zewnętrzne na dostosowanie kilku pomieszczeń internackich do potrzeb osób niepełnosprawnych.
I jeszcze jedno- bardzo dziękuję wykonawcy- Panu Maciorowskiemu- i za zaproponowane rozwiązanie techniczne i za bezproblemowe wykonanie.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.