Dobiega końca budowa II jezdni obwodnicy Szczuczyna.
Drogowcy przystąpili do wykonania drenażu a także odwiertów pod pale do ekranów akustycznych. Już w maju powinniśmy pojechać nowym fragmentem S61.
Przypomnijmy: trwa także budowa ok. 23,3 km fragmentu drogi S61, od Szczuczyna do Ełku. To pierwszy fragment trasy łączący województwo podlaskie z województwem warmińsko-mazurskim.
Zgodnie z kontraktem zostanie wykonana z betonu cementowego droga ekspresowa o przekroju dwujezdniowym wraz z drogami serwisowymi. W ramach inwestycji powstanie m.in. 19 obiektów inżynierskich oraz dwa węzły: Guty w gminie Szczuczyn, Ełk Południe w gminie Ełk w pobliżu miejscowości Nowa Wieś Ełcka. Wykonawcą zadania jest konsorcjum firm PORR, PORR Bau oraz UNIBEP. Wartość zadania wynosi ok. 699,5 mln zł. Planowany czas realizacji to 29 miesięcy od podpisania umowy z wyłączeniem okresów zimowych (15 grudnia – 15 marca).
Via Baltica zostanie międzynarodowym korytarzem, który połączy Polskę z krajami nadbałtyckim. Rozpoczyna się za Ostrowią Mazowiecką i biegnie przez województwo podlaskie i warmińsko-mazurskie aż do przejścia granicznego z Litwą. Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Instrumentu „Łącząc Europę”.
poniedziałek, 18 marca 2024
poniedziałek, 18 marca 2024
W Polsce nie da się zbudować drogi bez monstrualnych nasypów, nawet na równinach? Wypadasz z drogi i wpadasz w sztuczną przepaść?
Bo gdzieś trzeba sprzedać piasek z wykupionych żwirowni.
drogą powinna być równa więc auta nie powinny wpadać z drogi
Bo Polska to kraj kwitnącej LIPY.
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone