wtorek, 19 marca 2024

Kultura i rozrywka

  • 3 komentarzy
  • 9238 wyświetleń

Akcja głosowania na film!

Przedszkole w Wojewodzinie funkcjonujące przy Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie  zgłosiło się do ogólnopolskiego konkursu " Podwórko talentów NIVEA".

Mogliśmy wziąć udział w konkursie, ponieważ szkoła posiada działkę o powierzchni 400 m kwadratowych, na której docelowo może powstać " Podwórko talentów NIVEA"

Zgłaszając się do konkursu należało dokonać rejestracji i nakręcić około 3 -minutowy  film pokazujący dowolne talenty dzieci. W naszym filmie zatańczyli : Kinga Rogowska  (Grajewo) i Kacper Szewczyk (Prostki) .

Jury z Poznania zakwalifikowało film  do drugiego etapu.

Wyniki drugiego etapu nie zależą od dzieci. Drugi etap polega na jak największej liczbie głosów oddanych na ten film. Głosować można codziennie.

Potrzebna jest dobra wola i  zaangażowanie społeczności lokalnej , okolicznej, a nawet dalszej. Jeśli wszyscy się zjednoczymy i zaangażujemy, będziemy głosować codziennie- przedszkole specjalne wygra podwórko!!!!

 

Aby zagłosować należy:
1. Wejść na stronę    https://podworko.nivea.pl/ 
2. Wyszukać lokalizację: podlaskie- wyszukaj, Grajewo - zagłosuj ....i tu należy się zarejestrować (dla głosujących po raz pierwszy )
3. Po zalogowaniu, w lokalizacji wybierz- podlaskie-wyszukaj- Grajewo- głosuj 

 

W każdym następnym dniu:

Zaloguj- Wybierz podlaskie- Grajewo- zagłosuj - aż do 31 lipca -codziennie 

Wymaga to poświęcenia czasu, a poświęcony czas to miłość......... Poświęćmy go naszym dzieciom. Razem można osiągnąć cel.


Dziękujemy.

 

poniedziałek, 18 marca 2024

Morsy Grajewo z wizytą w Łochowie

poniedziałek, 18 marca 2024

Wojewodzin. Finał V edycji "Gotuj z klasą!"

Komentarze (3)

Głosujmy i wygrajmy...

Szczytna akcja! Głosujemy!

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.