Wiadomości

  • 8 komentarzy
  • 10241 wyświetleń

PKP: będzie szybciej

W połowie roku zakończą się prace nad opracowywaniem Studium Wykonalności dla odcinka Białystok – Suwałki - Trakiszki. Kolejny krok – przystąpienie do prac projektowych dla odcinka Białystok - Ełk. Szacowany koszt przebudowy odcinka to ponad 1,7 mld zł. Planowany termin zakończenia robót to 2023 r.

Modernizacja obejmie kompleksową przebudowę infrastruktury kolejowej na wymienionym odcinku w tym m.in. dobudowę drugiego toru wraz z elektryfikacją, przebudowę peronów, obiektów inżynieryjnych, zabudowę komputerowych urządzeń sterowania ruchem.

W ramach inwestycji planowana jest wymiana nawierzchni przejazdu kolejowego na ul. Piłsudskiego. Efektem przebudowy będzie zwiększenie przepustowości linii oraz podniesienie prędkości przejazdu pociągów. Modernizacja wpłynie także na poprawę bezpieczeństwa na linii oraz zwiększenie komfortu podróżowania pasażerów – poinformowała e-Grajewo.pl Joanna Kubiak z Biura Komunikacji i Promocji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Od kilku dni na torach można spotkać ekipę remontową. Prowadzone są standardowe  działania konserwacyjne. Tory należy zabezpieczyć (podbić), aby szyny nie ulegały deformacji.


/e/

 

piątek, 19 kwietnia 2024

Głos na TAK - Dariusz Latarowski

piątek, 19 kwietnia 2024

Zablokowana droga S61 Guty-Szczuczyn

Komentarze (8)

to chyba jakiś żart (kurcze nie, prima aprilis już był :()

2023 rok??? mogę nie dożyć - takie planowanie dla przyszłych pokoleń?! - SZACUN!

co to za modernizacja ze starych podkładów za takie pieniądze

A co z tego wynika dla Grajewskiego PKP użytkownika?
Jak nawet dworca nie ma!

I ta dróżka wzdłóż torów..smiechy i to ogrodzenie od ulicy szkolnej i Kolejowej..szok,,..XXII wiek

Przydałoby się zrobić i dobrze wyremontować dworzec kolejowy w Grajewie, w porównaniu z Ełkiem to Grajewo to wiocha

Powinni zrobic przejscie dla matek z wozkami z dojsciem na peron

A ciekawe dlaczego pociągi osobowe nie wjeżdżają na tor pierwszy przy peronie pierwszym byłoby to wygodniejsze i bezpieczniejsze dla pasażerów.

To co piszecie to modernizacja bocznicy kolejowej do płyt.

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.