Starosta Grajewski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym w Starostwie Powiatowym w Grajewie
Liczba i wymiar etatu: 1 etat.
Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B,
19-200 Grajewo.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego,
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wykształcenie wyższe magisterskie o profilu budowlanym lub architektonicznym,
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe :
znajomość przepisów: ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych,
umiejętność analizowania dokumentacji technicznej – projektów budowlanych,
zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,
mile widziane doświadczenie pracy w administracji architektoniczno-budowlanej,
umiejętność obsługi komputera pakiet Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych,
umiejętność pracy w zespole.
5. Główne zadania na stanowisku pracy:
wykonywanie zadań administracji architektoniczno-budowlanej, z wyjątkiem transportu kolejowego oraz w dziedzinie górnictwa,
przygotowywanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
przygotowywanie decyzji o obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę obiektów,
przygotowywanie decyzji, postanowień, zawiadomień o wszczęciu postępowania,
przygotowywanie decyzji lokalizacji szczegółowych, w tym decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
przygotowywanie decyzji o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku lub na teren sąsiedniej nieruchomości,
przygotowywanie przeniesienia decyzji na rzecz innej osoby,
przygotowywanie zaświadczeń o wielkości powierzchni użytkowej
i wyposażeniu budynków mieszkalnych,
przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających samodzielność lokali.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Starostwa Powiatowego
w Grajewie. Praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych. Współpraca
z pracownikami Starostwa Powiatowego w Grajewie.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Zainteresowane osoby składają następujące dokumenty:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i dodatkowe umiejętności poświadczone przez kandydata na każdej stronie "za zgodność z oryginałem"- miejscowość , data i czytelny podpis,
podpisane czytelnie przez kandydata i złożone w formie odrębnych dokumentów pisemne oświadczenia:
o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2016 r, poz.922),
o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku:
Podinspektor w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym w Starostwie Powiatowym w Grajewie.
Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym w Starostwie Powiatowym w Grajewie" z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B pokój nr 18, I piętro w terminie do 05 czerwca 2017 r. do godz. 15:30.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Grajewie, a także na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grajewie, ul. Strażacka 6B.
Grajewo, 24.05.2017 r.
Starosta Grajewski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:
Starszy specjalista w Wydziale Zarzadzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym w Grajewie
Liczba i wymiar etatu: 1 etat.
Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego,
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: bezpieczeństwo narodowe, administracja, obronność państwa),
staż pracy: 3 lata,
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe :
znajomość przepisów: ustawy o zarzadzaniu kryzysowym oraz o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej i przepisów wykonawczych w tym zakresie, ochrony informacji niejawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawo zamówień publicznych,
zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa,
rękojmia zachowania tajemnicy,
umiejętność obsługi komputera pakiet Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych,
mile widziane doświadczenie pracy w administracji,
umiejętność pracy w zespole.
Główne zadania na stanowisku pracy:
realizacja przedsięwzięć z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony ludności oraz obronności na terenie powiatu,
opracowywanie i realizacja powiatowych planów: obronnego, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, ochrony przed powodzią,
organizowanie szkoleń w zakresie obrony cywilnej i obronności,
opracowywanie okresowych analiz i ocen stanu bezpieczeństwa powiatu,
współpraca z właściwymi organami w zakresie bezpieczeństwa i porządku publicznego,
organizacja systemu wczesnego ostrzegania oraz wykrywania i alarmowania ludności,
realizacja zadań Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, tj.:
zapewnienia warunków służących koordynacji działań w razie zdarzeń kryzysowych, w tym koordynacji prac związanych z organizacją systemu zarządzania kryzysowego,
gromadzenia uaktualniania odpowiednich baz danych i innych narzędzi,
współdziałania z właściwymi komórkami administracji samorządowej zajmującymi się reagowaniem w sytuacjach kryzysowych,
współpracy z instytucjami realizującymi stały monitoring środowiska,
współpracy z właściwymi instancjami w zakresie tworzenia warunków koordynacji działań w zakresie udzielenia i odbioru pomocy humanitarnej,
przygotowania wstępnej analizy zagrożeń i uczestnictwo w przygotowaniu analizy kompleksowej,
organizacji i nadzoru nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania.
koordynacja zorganizowanej akcji społecznej na obszarze gmin znajdujących się w powiecie,
współdziałanie z administracją wojskową w zakresie zadań wynikających z planów dotyczących Punktu Kontaktowego HNS Starosty Grajewskiego,
pomoc w organizacji kwalifikacji wojskowej na terenie powiatu,
organizowanie doręczania kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych oraz czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
prowadzenie magazynu sprzętu OC.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Starostwa Powiatowego
w Grajewie. Praca przy komputerze i obsłudze urządzeń biurowych. Uzyskanie uprawnień do dostępu do informacji niejawnych. Współpraca z pracownikami Starostwa Powiatowego w Grajewie.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Grajewie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Zainteresowane osoby składają następujące dokumenty:
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, staż pracy zawodowej i dodatkowe umiejętności poświadczone przez kandydata na każdej stronie "za zgodność z oryginałem"- miejscowość, data
i czytelny podpis,
podpisane czytelnie przez kandydata i złożone w formie odrębnych dokumentów pisemne oświadczenia:
o posiadaniu obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r poz. 902),
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
o braku skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r, poz.922),
o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku:
Starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym w Grajewie.
Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem "Nabór na stanowisko: Starszy specjalista w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich w Starostwie Powiatowym w Grajewie" z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu i nr telefonu kandydata należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B pokój
nr 18, I piętro w terminie do 05 czerwca 2017 r. do godz. 15:30.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie bądź odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Grajewie, a także na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Grajewie, ul. Strażacka 6B.
Grajewo, 24.05.2017 r.
poniedziałek, 16 października 2023
wtorek, 3 października 2023
Komentarze (0)