Można nie mieć

aktualizacja: 2017-04-07 06:29:34     nr wiadomości: 31424     przeczytano: 595     Ilość komentarzy komentarze: 0

Podobno niektórzy celowo nie mają i uważają, że w ten nieszablonowy sposób promują swój biznes. Dzięki temu wszyscy zapamiętają człowieka bez kartonika. Może w dalszym ciągu są jeszcze tacy, którzy myślą, że taki zbędny luksus jest im niepotrzebny i numer telefonu zapisują na notatkach czy serwetce z restauracji. Można by pomyśleć, że strony internetowej i fanpage też nie mają. Pomimo tych przypadków większość przedsiębiorców, członków zarządu fundacji czy stowarzyszeń inwestuje w wizytówki, a tym samym w rozpoznawalność marki.

Jak powinna wyglądać najlepsza wizytówka?

Firmowa wizytówka powinna być przede wszystkim czytelna. W tym przypadku warto unikać ozdobników i zbędnych informacji. Zainwestujmy w standardowy rozmiar (9x5 cm) oraz sprawdzone elementy graficzne bez zakładek, reklam i wytłoczeń. Specjaliści od wizerunku zalecają wybór białego tła i czarnej lub ciemnoszarej czcionki. Dobra wizytówka powinna zawierać: imię i nazwisko, zajmowane stanowisko, nazwę i adres miejsca pracy, adres e-mail oraz numer kontaktowy. Czasami firma tworzy szablon z logotypem i w tym momencie tworzy pewnego rodzaju standard dla pracowników.

Kiedy jest ten czas?

Gdy rozmawiamy z kimś na spotkaniu biznesowym, najlepiej wręczyć tej osobie wizytówkę pod koniec spotkania. To szczególnie istotne, jeśli wykazała ona zainteresowanie tym, co robimy. Zostawienie kontaktu do siebie może pozwolić nam otworzyć nowe możliwości. Niektórzy zalecają, by na większych spotkaniach wymieniać się wizytówkami na początku. Ten zabieg ułatwia zapamiętanie danych i pomaga przy rozpoczęciu rozmów.

Co zrobić, gdy już otrzymamy wizytówkę?

Jeśli otrzymujemy wizytówkę, poświęćmy chwilę na jej przeczytanie. Następnie należy schować ją do wewnętrznej kieszeni marynarki w przypadku mężczyzn lub do torebki jeśli chodzi o panie. Byłoby idealnie, gdybyśmy mieli przy sobie wizytownik. Sama idea wręczania też jest istotna. Nie zostawiajmy komuś wizytówki na stole, lecz wręczmy bezpośrednio odbiorcy zadrukowaną stroną do góry i z napisami skierowanymi w jego stronę.

Najlepsza, czyli Twoja

To przede wszystkim element promocji firmy oraz ciebie. Warto zadbać o to, by wyróżniał ją ciekawy projekt i idealny druk. Dobrze zrobiona wizytówka będzie po prostu o nas świadczyć. I o ile w branżach kreatywnych możemy sobie pozwolić na szaleństwo, to w biznesie pozostają ograniczone możliwości – a to wcale nie znaczy, że wszystkie wyglądają tak samo. Na https://www.viperprint.pl można znaleźć różnego rodzaju rodzaje papieru i wykończenia wizytówek. Zazwyczaj drukowane są na gładkim grubym papierze kredowym z wykończeniem matowym lub błyszczącym. Dodatkowo możemy ozdobić wizytówkę metodą hot-stamping, tłoczeniami, złoceniami czy dziurkowaniem. Ciekawy efekt daje powłoka Soft Touch oraz lakier UV.

 
Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.