Mleko pełne energii

aktualizacja: 2017-05-17 19:59:20     nr wiadomości: 31843     przeczytano: 405     Ilość komentarzy komentarze: 0

Ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior od SM MLEKPOL.

Od połowy maja, przez miesiąc hasłem „Pełne mleko energii” producent łaciatego asortymentu przypomni dzieciom i ich rodzicom, że warto pić mleko. 

Hasło reklamowe ma podwójne znaczenie. Łaciate Junior jest mlekiem pełnym, bo po pierwsze, ma w swoim składzie 3,8% tłuszczu mlecznego. Jest najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Po drugie, spełnia niebagatelną w rozwoju młodych organizmów rolę dostarczyciela zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii. Łaciate Junior ma fantastyczny, kremowy smak co doceniają także dorośli konsumenci. – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

Nie przypadkowo wybraliśmy czas promocji mleka dla najmłodszych. 25 maja przypada Światowy Dzień Mleka. W tym roku postawiliśmy na dziecięcych konsumentów. Chcemy nie tylko przypomnieć o produkcie ale także w przyjazny sposób rozpocząć edukację 
o pochodzeniu mleka, jego właściwościach i możliwościach wykorzystania. Kampania promocyjną to jeden z elementów. W tej chwili trwają ostatnie przygotowania do Dni Dziecka z Mlekpolem podczas, których czeka najmłodszych i ich opiekunów wiele atrakcji i dawka mlecznej wiedzy. – dodaje Ewa Gromadzka.

Spoty sponsorskie przygotowane przez agencje M5, będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych. Na ulicach największych miast Polski pojawią się także  bilboardy promujące Łaciate Junior autorstwa agencji Creativa Design

 

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.